{}

subota, 27.01.2007.

oči djevice i prljavi pogledi

mrgh, dosadno, danas sam ko trebao ić na koncert al nisam jerbo me stara sjebala jer je rekla da nemre doč po mene nakon koncerta pa da ko idem na zadnji bus, koji mi je u 00.05 il tak negdje pa mi glupo bilo platit 45 kn i bit tam samo nekolko sati i ond kad sam joj rekao da ne idem zbog tog onda mi je rekla, pa mogu doč po tebe, odi svejedno....eh mama, malo prekasno....malo si sjebala situaciju al dobro nisam ljut, nego pizdim zbog toga što tolko ovisim o svojoj staroj da dolazi po mene kad nemam jebenog busa i svaki put kad odem negdje moram jebeno pazit na sat svaki trenutak i sve isplanirat do zadnjeg dijela, jerbo ak to ne napravim lijepo ću kampirat ispod prekrasnog neba zagreba, u pičku materinu, a dobro.....
da me to ne jebe sad nebi ovo pisao i vi nebi imali kaj čitat lijepog, kaj ne :).
.
.
i sa suzama u očima
obečajem ti nikad neću vidjet raj
nadam se da si sretna
al ja i dalje imam suze
i oprosti, slučajno sam te gurnuo tako jako
i oprosti, slučajno sam te udario tako jako
i oprosti, za sve ostale slučajne stvari koje sam učinio
jednostavno zaboravi i pođi s menom na vožnju toboganom
jer kad si s menom sve je besplatno, čak i ti, čak i ja
a zajedno smo neprocjenjivi
.
.
i pizdu materinu, ovo mi je 6 post u ovom mjesecu, izgledam ko neka sjebana budala kaj nema niš za radit pa troši svoj život ispred jebenog kompa i čekam da se cijeli jebeni svijet osuši i nestane u zraku.
.
.
i kak sam kreativan danas, boli glava, to je malo čudno jerbo sam danas tak umoran i pol dana sam proveo spavajuči, dakle zapravo se osječam skroz dobro, odmorno, odmorno i malo živčan, al zajebi to.
ma zajebi sve, idem tuč buraze, ak se netko hoće pridružit, neka mi javi, oba dva su mlađi od mene pa nema problema :D:D i ond poslje idem gledat kak uma thurman ubija svoju 1000 osobu u jednom filmu
.
.
.
I kak je ovo čudno, kak je lijep osječaj kad osječaš da si napisao nekaj pametnog, kak smo sretni jako, il kad na gitari slučajno odsviraš neki ton koji dobro zvuči i ond smo puni sebe i znamo da će nekaj dobro nastat iz tog iako nemaš pojma kaj je to, jednostavno zvuči dobro u tvojoj glavi i siguran si u to i ne želiš s nikim podijelit jer te strah neuspjeha koji dovodi do gubljenja one ogromne sigurnosti i zadovoljstva kojeg je bilo prije smijeha druge osobe, taj osječaj je prejeben, aaaaaaaaaaj lajk it, gimme more.
.
.
.
i zakaj stalno započinjem post sa dosadno mi je, blah kaj češ.
.
.
postovi mi postaju dubokoumni, još jedan blah, bezveze, al kad se nemrem ničeg drugog sjetit kaj da pišem a dosadno mi je i nemam kaj drugo radit(lijepo mi prođe oko 45 min dok ovo pišem)
buh bye

i za festival sam skupio 150 eura i 15 kn, sam ih još nisam dobio i imam osječaj da ih neču dobit XD, al svejedno.... *keep my fingers crossed*.


I ran away, dog tagged along
I lost the dog, it broke my heart
Please stay with me, and play with me, stay with me


27.01.2007. u 19:33 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ma zajebi opis bloga

------------------------
------------------------

dobrotvorna akcija PADONFJOTJŽ- pogledati ovaj post za saznat više
love predano u ruke=2 kn
lova rečena da ću dobit
smijeh=150 € i 15 kn

ne mora vas bit strah dat lovu, sve ide u dobrotvorne svrhe, garantirano, niš ne ide glupim političarima da si oni kupe nove jahte i ta sranja.
UPUTE: sam u zadnji napisani post napišite kolko kuna, eura, funta, tolara ste voljni dat(dolare ne primamo)




-------------------------
-------------------------


maj eMeSeN adresa: zharuljica@hotmail.com

postah opet aktivan na last.fm pa evo i to:klikni tu


pearl jam lyrics


song lyrics

Linkovi

moja najdraža ninja-ne trudite se ju probat pobijedit, ne pomaže čak ni najače oružje--->poukanje
- - - - - -
andrea-jako hrabra žena jer se usudila priznat u koju školu ide i čak pisat o njoj smijeh
- - - - - -
mala alica-jako dobar frend, al ne piše više na blogu :(
- - - - - -
rotten soul-joj znaš kaj, ne znam kaj da o tebi napišem, razmišljam i ne znam, a valjd si zgodan i sve to :D
- - - - - -
lana-a frendica od onog tam gore (fičeka), nisam ju upoznao uživo al se čini ok, kaj ne lana :)
- - - - - -
bruna-cura koju poznajem ne samo preko njeta :), dost ok, i dalje joj moram kupit čokoladno mlijeko, valjd jednog dana :D
- - - - - -
greath north wind-skroz dobar lik iako ga poznajem samo kroz par komentara, al nema veze, tih nekolko komentara je dovoljno








pikČrs, with capitalize Č





Image Hosted by ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us

































ne znam zakaj sam stavio ovu sliku, fakat ne znam, svidjela mi se thumbup