{}

srijeda, 10.01.2007.

ja ne idem u vojsku, pa da me tamo jebe neki crni zapovjednik(riječi jedne pametne osobe)

a ne znam kaj da pišem.
Danas sam bio na hreliću i bilo je skroz ok jer mene to mjesto tak fascinira da boli glava.
Onak, možeš kupit jebenu putovnicu tam i možeš nabavit čavle zabijene u dasku za koje nikako da iko skuži čemu služi.(Issssss, ovo se rimuje, sad sam sretan, bvahaha, ajm a frikin đinijus).
Možeš i nabavit svaku vrstu tehnike, od monitora do tipkovnice i nečeg skroz lijevog.
Fakat fascinantno.
I danas dok smo bili tam svjedočili smo krađi mobitela i ond jadna žena čiji je mobitel bio ukraden je tam se derala da svi čuju i na kraju se rasplakala a lopov od kojeg bi se očekivalo da šprinta ko zadnja budala je jednostavno lagano trčkarao i nakraju je još počeo ležerno bez pol frke hodat i svi su ga gledali kak bez problema hoda s mjesta događaja dok je jadna bakica koja je bila blizu živčanog sloma derala za njim.
.
I sad svi recite s menom:fakat fascinantno. XD ( ne morate reč).
.
.
.
.
i tak, i kaj još, eee, prekjučer je bio nini rođendan i ja joj još jednom čestitam rođendan i šaljem jako jako veliki hug i malo veči poljubac :).
I da, još je taj dan bio i rođendan elvisu presleyu, stephen hawkingu, davidu bowieu tak da je ona rođena na skroz kul datum i ja sam jako ljubomoran(đoramo se ak hočeš).
.
.
.
i da, jučer mi poštom dođoše poziv da se kako oni to kažu evidentiram u vojsku, pizdu materinu
kaj ću ja u vojsci, ja imam sve karakteristike koje očitavaju lošeg vojnika:šeprtljav(vjerojatno ću upacat sebe il nekog drugog), lijen(neću čistit si pušku pa će ona zahrđat pa neće ispravno radit pa ću opet upucat sebe ili nekog drugog), ne tako dobra fizikalna kondicija( neću stić na treninge na vrijeme al zato ak će trebat bježat brijem da ću se moč potrudit :D), rano ustajanje(inače spavam do oko 11 sati pa da im se ustajem u 5 il 6 ujutro i još da budem spreman za radit 56465 sklekova), urednost(doma nikad ne čistim tenesice jedino ak su tak prljave da se više nemre raspoznat da su to tenesice, a kolko sam čuo u vojsci se treba čistit čizme svaki dan iako ja ne vidim u tom smisla jer češ ionak idući dan ih opet jednako zaprljat) tak da ja fakat ne vidim svoj doprinos hrv. vojsci, jedino onaj jedan posao (jel tak nina :D).
.
.
.
danas sam se slikao za osobnu i putovnicu tak da neću morat nabavit putovnicu na hreliću.
.
.
.
i tak, zakraj evo slikice predivne pozivnice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i još neke slikice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

stupid army. arghhhhh
ajd zdravo

i remember searching for the perfect words
i was hoping you might change your mind
i remember a feeling coming over me
the soldier turned, then walked away

10.01.2007. u 16:23 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ma zajebi opis bloga

------------------------
------------------------

dobrotvorna akcija PADONFJOTJŽ- pogledati ovaj post za saznat više
love predano u ruke=2 kn
lova rečena da ću dobit
smijeh=150 € i 15 kn

ne mora vas bit strah dat lovu, sve ide u dobrotvorne svrhe, garantirano, niš ne ide glupim političarima da si oni kupe nove jahte i ta sranja.
UPUTE: sam u zadnji napisani post napišite kolko kuna, eura, funta, tolara ste voljni dat(dolare ne primamo)




-------------------------
-------------------------


maj eMeSeN adresa: zharuljica@hotmail.com

postah opet aktivan na last.fm pa evo i to:klikni tu


pearl jam lyrics


song lyrics

Linkovi

moja najdraža ninja-ne trudite se ju probat pobijedit, ne pomaže čak ni najače oružje--->poukanje
- - - - - -
andrea-jako hrabra žena jer se usudila priznat u koju školu ide i čak pisat o njoj smijeh
- - - - - -
mala alica-jako dobar frend, al ne piše više na blogu :(
- - - - - -
rotten soul-joj znaš kaj, ne znam kaj da o tebi napišem, razmišljam i ne znam, a valjd si zgodan i sve to :D
- - - - - -
lana-a frendica od onog tam gore (fičeka), nisam ju upoznao uživo al se čini ok, kaj ne lana :)
- - - - - -
bruna-cura koju poznajem ne samo preko njeta :), dost ok, i dalje joj moram kupit čokoladno mlijeko, valjd jednog dana :D
- - - - - -
greath north wind-skroz dobar lik iako ga poznajem samo kroz par komentara, al nema veze, tih nekolko komentara je dovoljno








pikČrs, with capitalize Č





Image Hosted by ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us

































ne znam zakaj sam stavio ovu sliku, fakat ne znam, svidjela mi se thumbup