{}

nedjelja, 29.10.2006.

mislio sam samo nekaj bezveze napisat al sam naletio na nekaj kaj me iziritiralo pa odlučih o tom napisat.
Dakle tema je emo ljudi i objašnjavanje tko su ti ljudi, ne kažem da znam sve o njima al znam koji se ljudi stavljaju pod taj pojam.
Dakle sve je počelo kad sam otišao na blog od jednog frajera i napisao je kak ga je cura ostavila i ta sranja i onak došao mu neki lik na blog i ostavio komentar pederčino, koji si ti emo.
Kak si glup, osoba nije emo ak tuguje kak ga je neko ostavio. Sam zato kaj se taj izraz 'emo' odnosi na ljude koji su pretjerano senzibilni, dakle tuguju za uvenulim liščem u jesen ili za kutijom pizze kad se isprazni i baci u smeće, nisi emo ako tuguješ jer ti je mama umrla il te voljena osoba ostavila, mislim ak neko kaže da je emo neko ko tuguje za takvim stvarima onda je fakat budala, kaj taj čovjek radi ak se njemu to desi, pleše i nabaci jebeni tulum.
Fakat me to živcira, taj je izraz onak došao i postao popularan u populaciji i sad su budale shvatile da se pod taj izraz stavljaju svi osječajni ljudi.
Emo su one budale koje su uvijek pesimistični i misle da život nema nikakvog jebenog smisla i da im se nikad nešto dobro neće desit.
I ti ljudi su glupi i nemaju pojma kaj misle i ne kuže kak samo zapravo ubijaju život.
To je sve od mene. ajd pusa i bok.



p.s. ovak izgleda emo, a taj lik ziher ne izgleda tak


29.10.2006. u 22:29 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ma zajebi opis bloga

------------------------
------------------------

dobrotvorna akcija PADONFJOTJŽ- pogledati ovaj post za saznat više
love predano u ruke=2 kn
lova rečena da ću dobit
smijeh=150 € i 15 kn

ne mora vas bit strah dat lovu, sve ide u dobrotvorne svrhe, garantirano, niš ne ide glupim političarima da si oni kupe nove jahte i ta sranja.
UPUTE: sam u zadnji napisani post napišite kolko kuna, eura, funta, tolara ste voljni dat(dolare ne primamo)




-------------------------
-------------------------


maj eMeSeN adresa: zharuljica@hotmail.com

postah opet aktivan na last.fm pa evo i to:klikni tu


pearl jam lyrics


song lyrics

Linkovi

moja najdraža ninja-ne trudite se ju probat pobijedit, ne pomaže čak ni najače oružje--->poukanje
- - - - - -
andrea-jako hrabra žena jer se usudila priznat u koju školu ide i čak pisat o njoj smijeh
- - - - - -
mala alica-jako dobar frend, al ne piše više na blogu :(
- - - - - -
rotten soul-joj znaš kaj, ne znam kaj da o tebi napišem, razmišljam i ne znam, a valjd si zgodan i sve to :D
- - - - - -
lana-a frendica od onog tam gore (fičeka), nisam ju upoznao uživo al se čini ok, kaj ne lana :)
- - - - - -
bruna-cura koju poznajem ne samo preko njeta :), dost ok, i dalje joj moram kupit čokoladno mlijeko, valjd jednog dana :D
- - - - - -
greath north wind-skroz dobar lik iako ga poznajem samo kroz par komentara, al nema veze, tih nekolko komentara je dovoljno








pikČrs, with capitalize Č





Image Hosted by ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us

































ne znam zakaj sam stavio ovu sliku, fakat ne znam, svidjela mi se thumbup