subota, 21.02.2009.

Hvatači snova

Reci....što si sanjala o meni?
I jesu li ispunjeni tvoji snovi?


Image Hosted by ImageShack.us

Foto by cryingsorceress

Brižno spremam sve ono što nikad nećeš znati:


Snove rasute koji rastu (poput smijeha) kotrljajući se niz planinu i suze koje su biserima na dnu mora slične.
Tamne sate u kojima se doimam tako malenom, dok sve oko mene raste da bi došli trenutci potpune sreće, ničim izazvane, samo zato jer živim.

Brižno spremam sve ono što ne želiš znati…

Jednom sam ti poklonila kutijicu u koju sam stavila svoje srce
(oslobodi me)
I rasla sam tako, zapetljana u želji da me voliš, noseći kutijicu na dlanu
Hodala sam nekim čudnim stazama i davala je nekim čudnim ljudima na dar
Raslo je moje srce (ponekad sam ćutila otkucaje u čvrsto otvorenom dlanu)

Jednostavno nisam znala drugačije-pružena ruka i tvrdoglavost koja me definira u mnoštvu.
Jednom je došlo vrijeme za buđenje: iskidala se mreža i rasula se pera, pobjegli uhvaćeni snovi djetinjstva.

Otvorila sam kutijicu i uzela srce natrag.

Nikad nećeš znati koliko vremena mi je trebalo da zavolim sebe, da oprostim sebi sva ona kriva skretanja do sad.
Nikada nećeš znati koliko boli saznanje da je možda prekasno za neke snove i želje
Nikad ti neću reći kako su tamne staze na kojima sam tražila sebe.

Ali više nije važno, zaista nije važno…jer nemam načina za izbrisati godine iza nas.

I zato te molim....
(molim te)

Oslobodi me, ako znaš o čemu govorim

Tvoja me snaga vrijeđa i taj pogled sa visoka ja ne zavrjeđujem
Skini mi to sa leđa, taj kamen da si bolja bez mene…..
(da si bolja bez mene)


Jer nisi...

Moja ruka je ispružena za tebe, dokle god nas ima.

Ali nedam više na sebe...
Nikad više...

Ne sada, ne nikad više...


Jer konačno imam sebe...



Oslobodi me - Gibonni

12:13 - Komentari (14) - Isprintaj

<< Arhiva >>