srijeda, 28.05.2008.

Tvoj način

Otvorena vrata i staza kojom želim poći
Sloboda je stvar izbora (oduvijek)...još samo trenutak ovog stoljetnog sna i bit ću spremna
Dok čekam odgovor na moje pitanje negdje u dubini moga srca čujem ti glas


Image Hosted by ImageShack.us

Foto by chix0r

Osmjehujem ti se (uvijek rastjeraš moje oblake)
Ležim u polju makova kojima polako ističe vrijeme, pa me mudri u svojoj ljepoti zasipaju crvenilom latica.
Puštam vrijeme da poput toplog pijeska curi kroz prste…
Zatvori mi oči poljupcima, učini da zaboravim sva pitanja koja će nam donijeti sutrašnji dan.

Budimo se isprepleteni (vrijeme, ti i ja) u želji koja je poput podivljalog mora.
Iskidala bi sve cime ali fali mi to jedno zrno pijeska u mojim dlanovima.
Voliš li me to na neki svoj način ili se okrutno poigravaš sa našom sudbinom?

Odustani od skrivanja istina – ja ću biti tvoje ogledalo a ti budi moja voda.
Prelit ćemo se iz jednog oblika u drugi (izgubljeni) na početku svijeta.
U zori ćemo nestati u zrncima pijeska koji zametak bisera nose
(nosit će ih jednom naša djeca oko vrata)

…jer tako je davno zapisano..

On Me Voli Na Svoj Nacin - Gabi Novak

17:40 - Komentari (32) - Isprintaj

<< Arhiva >>