utorak, 06.05.2008.

Između dvije riječi (ova ljubav ima plan)

Daleko od nas još dalje, tko zna gdje
Nekad spava, nekad ne ova ljubav dugo nama ruga se
Ova ljubav iza nas nestala je davno negdje, tko zna gdje,
Nekad spava, nekad ne daleko od nas još uvijek putuje

Image Hosted by ImageShack.us

Foto by Strany


Tražim riječi kojima bi te ogrnula u mojim mislima ali ne nalazim ih lijepe i meke poput moje želje danas.
Sunce sam u ljetnoj večeri i smijem se zvijezdama koje dolaze.

Tražim riječi koje opisuju nemir (slično imenu mome), one koje će zakovitlati prašinu i u visine odnijeti svu prljavštinu ostavljenu Svijetu u nasljeđe.
Vjetar sam, u dahu nosim samoću planinskih vrhova i dotičem hladnoćom uzavrelu krv tvoju.

Tražim riječi da prelijem ljubav iz moje duše u tvoju, bujicu hranjenu teškim zimskim kišama. Proljetni sam pljusak i veselo bubnjaju riječi poput tvojih prstiju po mojoj vreloj koži.

Najduže tražim riječi koje smo zasadili u dubinama naših dana..
Hranili smo ih svim čekanjima i smijehom, lažima i željom, dodirima i obećanjima. Natopile ih kaplje rose u jutrima iz naših priča, grijalo ih ljetno sunce našeg otoka.
Zaboravljene u tvojoj šutnji i mom prkosu.
Gdje su?
Možda nas dočekaju rascvjetane u rano šoltansko jutro ispod onih skala koje vode do mora

Nedostaje mi tvoj glas i onaj savršeno/nesavršeno loše i krivo izgovoren i pojeden "r", smijeh i nepoznate riječi (prijevod molim), sati provedeni u filozofiranju, neupitna i gola ljubav prema otoku…
Najviše od svega nedostaješ mi ti (baš takav ti).


19:10 - Komentari (21) - Isprintaj

<< Arhiva >>