nedjelja, 04.05.2008.

Neke moje istine (danas)

Svaki je čovjek cijeli Svijet. I svatko od nas je želja puštena u more.
Još da nam je naučiti voljeti sebe onakve kakvi jesmo...
Ah kad bi to znali…

Kako čudno...bio si tako blizu ovih dana, bez onih pustih kilometara između nas. Prošetao si pored moje kuće (šapnula mi je moja draga nevista "čavka"..ona ti sve vidi), igrao se s našim psom i zavirivao preko zida.
Gledam večeras vozni red i znam da si sada već satima daleko, tamo, u drugoj državi.
Ljut si zar ne?
Ljut si na mene, ćutim to. Ljut jer se nisam prilagodila onome čemu se ne želim prilagoditi.
Znam negdje duboko u sebi…dotakla sam danas slučajno mislima vrijeme koje čeka na nas.
Ovo nisu bili ti dani.
Ne mogu i neću pristati na ništa manje…

Neka Igra počne!!!
Zanima me tvoj slijedeći potez….


21:50 - Komentari (16) - Isprintaj

<< Arhiva >>