subota, 22.03.2008.

Izvor radosti (drvo života)

Ti me vodi preko voda da upoznam sebe sama
tu gdje vječna gori vatra samo iskru traži tama


Image Hosted by ImageShack.us

Zaista je noć najtamnija pred jutro i trenutci u kojima čekamo čudo
(onih posljednjih nekoliko sekundi) jesu cijela vječnost.
Pa poželim zahvaliti danas na svemu što jesam, na svemu što imam…
Na danima koje živim (neke bolje a neke malo gore)

Hvala Ti na mogućnosti da još jednom krenem ispočetka.


Vozili smo se popodne ti i ja otokom naših snova u tišini razumijevanja.
Ne želim ti pričati o njemu-ti ćeš imati vlastite uspomene.
Dok te gledam usnulog u mom zagrljaju upitam se večeras…
Koliko koraka treba napraviti za doći kući?
I koliko puta trebam pogriješiti da bi znala zatvorenih očiju zaobići svaku prepreku na putu?
Ne znam (i ovo do sad mi se čini previše).

Vani divlja jugo koje volim, donosi oblake i snove, kišu..
I saznanje da sam spašena…
Noćas je more potopilo mul pa miluje moja bosa stopala
Zamolim tiho..nauči me kako se hoda po vodi
(duboko ispod površine čvrsto je tlo znam to)
A ti se smiješ mojem neshvaćanju uloga koje imamo, pogledaš me blago pa kažeš…

Pođi vrijeme je…

Vrijeme je za novi život…

Sretan Vam Uskrs

22:28 - Komentari (15) - Isprintaj

<< Arhiva >>