utorak, 11.03.2008.

Postojim

The world was on fire no one could save me but you
Strange what desire will make foolish people do....


Image Hosted by ImageShack.us

Slušam ritam prve proljetne kiše i zatvaram oči dok me miluje tvoj dah
Dođi...
Jedna kap za jedan korak, jedna kap za jednu želju...pa se nižu kao biseri, kao moji dani na obali od sunca…
Zamisli….
Sa svakom si mi kapi korak bliže
Lica naslonjenog na staklo skrivam se iza oblaka koji tvoje ime nose
Gledam te kako dolaziš u slutnji koraka
Ljeto je leglo na travu da nam pomogne
Izdat će me srce i njegov ludi ritam…oduzimaš mi dah onim što jesi
(ne gledaj me tako umrijeti ću na tvojim rukama)

Prostirem večeras stol za dvoje, na obali još vlažnoj od mora i kiše
Prekrivam ramena olujnim nebom dok u meni gore tvoje riječi
(doći ću ti, ne boj se)
Skrila sam čaše pod skale jer vino je mlado (još mu nije vrijeme)
Nema pravila u ovoj igri satkanoj od želja…
Dok brojim minute do tvog dolaska oblačim se u istinu i zaboravljam vrijeme kojeg nikad nije bilo
Nemam ti ništa drugo za dati osim sebe

Zato postojim...




22:39 - Komentari (11) - Isprintaj

<< Arhiva >>