četvrtak, 27.12.2007.

Samo moru virujen

Sjedim na mojoj omiljenoj plaži, slušam tišinu Šolte i moje more, tek po koji zvuk ljudi koji su negdje okolo a tako nevidljivi. Oseka je ovih dana i more još jače miriše...na lažinu, sol i obećanja.
Ispred mene je pet otočića, malo dalje Veliki Drvenik, sunce polako silazi iza jednoga a ja se radujem svemu što mi donosi more.
Pa se smiješim, pa pjevam skupa s morem, pa se nadam pa se bojim.
Obući ću nešto novo, nešto staro, nešto plavo i crveno, pa ću radosno napraviti novi korak. Pa ću sanjati još malo više i vjerovati sebi. Igrati se riječima, igrati se rukama, igrati se s tobom one vječne igre zaljubljivanja i ljubavi.
I kao da me čuje, kao da ćuti moje strahove postaje glasnije pa me u toj igri dira...škrapa sam na obali i čekam moje more.
Tako si daleko a nikad nisi bio bliži. Kažu kad staviš prst u more povezan si s cijelim svijetom. Moj osmijeh veliki....s tobom nisam jer more ne oplakuje obale tvog grada. Kad se spojim online i kad moja IP adresa dotakne to more...onda se možda dodirnemo.
Svaki novi susret s tobom donosi nove luke koje treba vidjeti, neke nove snove koje treba sanjati. Na svako moje pitanje, na sve zakučaste igre riječi imaš prave odgovore, one koje ćutin kao svoje. I tvoj mi smijeh i riječi donose sve ono što sam oduvijek htjela. Ali nisi samo donio...odnio si nešto što je dugo bilo u meni. Vratila sam moru jednu krivu stazu kojom sam dugo hodala. Slobodna sam sada. Jer znam da bi na putu ostvarenja tog sna žalila jer nemam priliku pokušati s tobom. I onda bi se cijeli život pitala što sam propustila. I zato ti vraćam moje more jedan san (samo san).
Dok se vrime broji i zvono tuče četiri ure negdje iza mojih leđa, i dok čekam prvo svjetlo svjetionika ispod kojeg sjedim, more života donosi mi neke nove dane.
Koraci i želja da sigurna hodam, svjetlo koje me vodi doma, hladnoća koja se polako uvlači pod moju jaknu i već promrzli prsti....danas me cesta vodi negdje drugdje.
More moje donesi mi sve što želiš...jer samo tebi virujen...

16:08 - Komentari (7) - Isprintaj

<< Arhiva >>