ponedjeljak, 05.11.2007.

Prije sna

Da sam barem znala biti ono što sam danas.
Da sam znala voljeti.
Lutamo u parovima a sami u nekim različitim svemirima, dotiču nas iste zvijezde.
Sve je tako lako vratiti, za sekundu tu su...
Mirisi
Koža
Ruke
Ljeto
More
Maslina
Popodne
Trajekt
Dupini
Kao da sam u snu
Moje
Tvoje
Ludilo
Osjećaj da živim po prvi put u životu
Strast
Ljubav
Razočarenje
Tuga
Gubitak
Uvijek
Laž
Uvijek
Izdaja
I opet i opet i opet
Kuća
Jedina
Pripadanje
Vođenje ljubavi
Sudbina
Ma daj?
Smijeh
Dodir
Sol
Suze
Djetinjstvo
Bura
Subota
Jugo
Dvor
Skale
Suze
Kao da umirem
Zima
Bezdan
Majke
Pripadanje
Kome?
Druga polovica hrabrosti
A nema ni nje
Nova Godina
Zlato
Dijete
Odrastanje
Trajanje
Božić
Šolta
Špaher na drva
Kužina
Snovi
Želje
Sjećanja
Istina
Početak
Kraj
Beskonačno
Nikad
Skrivanje
Ponovno
Zauvijek
Kraj
Zašto
Ljubav
Toplina
Ljubav
Mirisi
Ljubav
Osjećaj da tu pripadam
Doma
Slika
Škrapa
Valovi
I mirisi tako poznati, tako moji a to nikada nisu bili
Laži o sudbini
Priče za malu djecu
Mitovi
Vjerovanje
Igra bez granica
Skrivači
I skale, skale moje kuće ispod kojih je ostalo moje srce.
Izgubljeno
Nikad nađeno
Oduvijek samo moje
Otac
Pitanje
Život
Zauvijek
Oduvijek
Tvoje
Samo tvoje
Ničije
Srce
Svačije
Istine
Ili ipak nikad i zauvijek ničije
Staza
I opet i opet i opet
I beskonačni krugovi za koje ne znam gdje počinju a kamo li gdje završavaju.
A tek zašto li su tu?
Umorna sam i ne želim poć leć.
Sjeta obavija nježno svoje ruke oko mene, grije me i vuče za rukav, zove me u snove.
...to sam ja....

22:25 - Komentari (2) - Isprintaj

<< Arhiva >>