utorak, 17.07.2007.

Kad sam ljuta

Kad sam ljuta kao da imam u sebi vulkan koji samo što ne eruptira i raznese me skroz...
Ali kao dobra, pristojna i obrazovana žena udahnem duboko i brojim do deset....jedan.....izdahni....udahni....dva....misli na nešto lijepo.....tri.....i lagano prigušim plamen koji bukti u meni a ti to nikad nećeš vidjeti.
Vidjet ćeš samo ako dopustim...ja sam kraljica maski..
Meni najdraža je osmijeh - onda kad bi plakala.
Što bih htjela napraviti?
Vikala bi ili bila hladna, zločesta i reska jezika...
Obukla tenisice i otrčala 10 kilometara..
Otišla u dvoranu i lupala sat vremena po boksačkoj vreći..
Ali udahnem duboko i brojim do deset....jedan.....izdahni....udahni....dva....misli na nešto lijepo.....tri.....izdahni....još malo pa godišnji odmor na Šolti....udahni...četiri....ima dvoje ljudi koji mi se raduju svim srcem i tilom....izdahni....udahni....pet....jedno malo stvorenje od nekoliko mjeseci....izdahni...i moj tajo....izdahni....šest....udahni....

09:35 - Komentari (0) - Isprintaj

<< Arhiva >>