ilegalni rave

11 kolovoz 2024

300

iza prekriženog zvona
pamtiš svaku fotografiju
jer crno čipkasto rublje nisi nikad dotaknuo
zoveš me fantazija
od tvog petog
mog osmog razreda
više nisam schwarze chaya
želim postati za par godina majka
pamtiš lik koji je počinio harakiri
svako zabranjeno voće je zabavno do prvog ugriza

puno toga se događalo
dok si bio u kampovima
žao mi je što cijeli život pamtiš osmijeh dobiven
kad su ti rekli da si nitko jer si gladan
a sad smo tu
u istoj dalekoj zemlji
tvoje ime odjekuje u svim medijima
svakog dana me gledaš
Vor 4 Minuten
Vor 19 Stunden
tvoja lopta je zlatna
želim ostati
nedostižna
anonimna
i
njegova

ti
živiš na tronu
s pokalima u ruci
obgrljen masama
tražiš nemoguće,
a imaš bezbroj izbora
sebičan
budi sretan

svaki put me ponovno nađeš kad se sakrijem
dušo
nas dvoje
nikad neću povezati u bajku
moj mjesec u biku
ljubi oduvijek njegov mjesec u raku
naše djevice vode ljubav

oprosti
plavo u tvojim očima nije imalo šanse s njegovim zelenilom
nikad ti ne bih lagala
samo on i ja
od početka do kraja
taj je Adam primio ovu Lilit za ruku
leti na providnim krilima
krpa ih svojim usnama

posveti se njenoj vatrenoj kosi
prestani me zazivati u đavolji krug
nijedno moje zlo neće ući
pusti da izblijedim i ostanem u dvorištu iz kojeg smo oboje iskoračili

pretvori me u noćnu moru
protjeraj daleko
dalje od svih svojih zvijezda
takav je naš deja vu

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.