Nit

15 siječanj 2023


- Uskoro ti je rođendan, zar ne?

- Kako se sjećaš?

- Bio si mi bitan.

- Tražio sam te.

- Nisam htjela da me nađeš.

- Pamtim te samo po dobrome.

- Tada sam odlučila da nam nije suđeno. Nisam niti jednu suzu pustila za tobom. Odlučila sam da ću ignorirati onu krhku i plačljivu klinku koja ne podnosi rastanke. Odlučila sam da nismo imali ljubavnu priču. U kraju sam vidjela novi početak.

- Nestala si. Nismo stigli.

- Tijelo mi nije bilo dovoljno, ali da, ti si jedini čovjek kojeg ne moram vidjeti deset godina, a imam osjećaj kao da se nikad nismo pozdravili. Kao da se oduvijek znamo. S tobom imam svojevrsnu nit koja nikad nije pukla. Sumnjam da će ikada. Ne mogu objasniti. Nisi bio za mene. Nismo bili stvoreni za bajku. Nisam imala osjećaj zauvijek. Ispalo je savršeno. Nadam se da si i ti sretan.

- Jesam, imam prekrasnu obitelj. Ti si sretna?

- Najsretnija. On je najbolje i najljepše što mi se ikad dogodilo u životu.

- Sretna vam nova i sve najbolje!

- Hvala, tebi i obitelji također!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.