Kako prepoznati namještenu anketu?
Iskreno, uopće se nisam imao namjeru baviti istraživanjem Media metra koju su naručili Večernji list, RTL i Media Servis, no naletio sam na nešto što je strašno zabavno.
Naime, na stranicama HSPa je jučer osvanuo tekst sa osvrtom na tu anketu koji ukratko kaže slijedeće:
Predsjednik HDZ-a Ivo Sanader nedavno je rekao, da je glas za HSP zapravo glas za SDP te pozvao birače neka ne rasipaju glasove. Zanimljivo, upravo je HDZ po amaterski friziranim rezultatima popularnosti političkih stranaka - vodeća stranka u Hrvatskoj.
Kada se zbroje postotci svih anketiranih u „Velikoj predizbornoj anketi o popularnosti političkih stranaka“, proizlazi da je ukupni postotak 114,6. Djeca u nižim razredima pučke škole sa sigurnošću znaju, da 100 % ispitanika predstavlja sve ispitanike. Ali, naši amaterski manipulatori očito nisu savladali zbrajanje i oduzimanje. (hsp)
I doista, ako pogledate tekst na večernjaku na kojem ima i prigodna slikica i krenete zbrajati postotke pojedinih stranaka ispada kako je u anketi ukupno sudjelovalo 114.6% ispitanika čime je Media metar uspio prebaciti i rezultate izbora u Srbiji od prije nekoliko godina. Impresivno, nema što.
>> Mračni blog