Martha_Lights & Sveti Gral

02.04.2005., subota

NEŠTO NOVO

Traganje za smislom života nije nimalo lak posao. Dapače, oduzima više vremena nego što bi htjeli, nego što uopće pretpostavljate. Ljudi misle da će biti sretni kad ostvare neki cilj, ali to se ne događa. Sreća ne dolazi sa obavljenim poslom. Sreća nikad ne dolazi sama. Sreća dolazi u kompletu s katarzom. Tako bar ja mislim. Problem je u tome što ne traje duže no Sinatrin singl.
Neću zapomagati, neću se žaliti. Dobro mi je. Imam sve što mi treba. Krov nad glavom, novaca koliko treba, cigarete i upaljač. Što će mi više u životu?
Neću više započinjati nova poglavlja mog života. Moj život jest jedno poglavlje u velikoj knjizi ŽIVOTA. U principu, ovo je zadnje poglavlje koje započinjem. Kunem se. Započinjem poglavlje nezapočinjanja poglavlja. Nije li to divno? U sitne sate kontemplirati nad životom? Praviti malu retrospektivu nad učinjenim i prošlim? Divna retorička pitanja i nepovezanost misli. Kladim se da nemate pojma o čemu pričam. No to nije bitno. I sad ide blokada. Zastoj, praznina, vakuum.
Ne bi li bilo divno da se sutra probudim u čistom krevetu? U sobi sa bijelim zavjesama. U stanu sa crvenom sofom, vlastitim uredom i kvazirustikalnom zelenom kuhinjom s punim frižiderom i perilicom za suđe? Ne bi li to bilo baš divno?
Ne bi li bilo divno da za 4 sata ne moram čekati majku na minus 10 stupnjeva, na smrdljivom autobusnom kolodvoru? Bi, bilo bi divno.


Sveti gral je daleko, daleko od mene. Negdje na sjeveru mislim.
- 23:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

MarthaLights&SvetiGral

...u potrazi za istinom...

emajliraj ako ti se da

martha_lights@net.hr