Martha_Lights & Sveti Gral

29.03.2005., utorak

EKSKLUZIVNI ZASTARJELI INTERVJU

ŠERLIN ŠONRO Martha_Lights: I Sherlyn, što se tebi čini od ove obećavajuće večeri večeras ovdje u gnjusnom Baredu?
Sherlyn_Shonroe: Mislim da nas je Šuško zajebao, kao prvo. Da faca neće doć, naravno, pa je večer obećavajuća dok on ne dođe.
Martha_Lights: Ma da?
Sherlyn_Shoenroe: Da, da.
Martha_Lights: Inače, da te pitam, kakve su tvoje sugestije i dojmovi sa dizajna?
Sherlyn_Shonroe: uuu, taj dizajn je prava stvar. To smo oduvijek znali, je li tako? Ali sad, da ja mogu reć da je nešto savršeno i dobro - nije. To je sve stvar ono, kako se ljudi i kako se dizajn predstavljaju. A sad, više sam se ja predstavila njemu, nego on meni. Razumiješ? E. To ti je to.
Martha_Lights: Nešto posebno istaknuti o tome kako te ja čiketam dok pričam?
Sherlyn_Shonroe: Ne, ništa, to bi bilo to, ja mislim. Dobro dođe nekad.
Martha_Lights: Zhristyna, reci ti meni, kako je tebi večeras?
Zhristhyna_Shaquillera: Khm, dobro.
Martha_Lights: A tebi Djritney?
Djritney_Queers: Ma genijalno, genijalno.
Martha_Lights: Ma super. Što god rekla ja te nisam čula. Inače, Sherlyn, ti si meni večeras elokventna, pričaj ti samnom.
Sherlyn_Shoenroe: Naravno Martha, ti znaš da ja s tobom uvijek pričam. A čuješ, to što one ne čuju iako sjedimo za istim stolom, pazi, za ISTIM STOLOM, a ne razumijemo se ni kurca!
Martha_Lights: Apsolutno se slažem s tobom! Pričaj mi o svom posljednjem filmu «Prohujalo s dizajnom». Kako je bilo na snimanju? S kim si glumila i kakva je bila ekipa?
Sherlyn_Shonroe: Fakat je bilo dobro. Fakat smo si zabrijali i fakat je ono ludo, kak bi to ovdje u Zagrebu rekli, kaj ne? Fakat najbolje. A o filmu? Ma mislim, ako sam ja glavna glumica, onda je najnormalnije da će film biti uspješan i vidim veliku karijeru u sebi.
Martha_Lights: Reci mi nešto o svom kolegi sa seta Johnnyju Deppu.
Sherlyn_Shonroe: On me ne zanima previše. Iako je bacio oko na mene, ne, nema taj prolaz kod mene.
Martha_Lights: Kakav je kao partner u poslu, kao glumac i kolega?
Sherlyn_Sonroe: Dobar je on, za njega se uvijek znalo da je on dobar.


...onda je Sherlyn pošla rigat, a meni je crko diktafon.
- 20:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

MarthaLights&SvetiGral

...u potrazi za istinom...

emajliraj ako ti se da

martha_lights@net.hr