Martha_Lights & Sveti Gral

06.03.2005., nedjelja

NIKAD NE VJERUJ POSTOLARU I NE JEDI SIROVE NJOKE.

Mrtva sam umorna. U 5 ujutro sam završila kuhajuć si kamilicu s bljuvotinom na licu. Divan prizor. Valjda nisam dokuhala njoke. ALI SVI "best before's" SU BILI U REDU! Nebitno. Totalno nebitno. JEBO NJOKE, zaključak.
Nadalje, kažu ljudi, tj. kaže jedna osoba, jedna ali vrijedna, da je šteta što sam zapostavila blog. Reko, jebote, ajd dobro. Pa me evo. Osvježama. Odzapostavljam, ili kojagod bi novotvorenica lijepo pasala uz novonastalo stanje.
Otkrila sam da mi ej lakše sjedit u fotelji dok sam za kompom. I to je nešto.
I da, ispljunula sam 1600 kuna na kaubojke, custom made. Koje su mi napravilai - premale. Pizda im materina. I oni tvrde da je to 42. Ja reko, e-nije. NIKAD NE VJERUJ POSTOLARIMA. Zato sad mokrih noga sjedim u fotelji. Naime, majka mi je poslala po litre domaće rakije da si raširim šuze. Ultrasuper. Još ću se i prehladit. Al bar ću imat crne, ultrafensi kžne kaubojke dok mi maramica viri iz lijeve nosnice.
Idem sad suzbijat smrad rakije, postolarkog ljepila i mojih čarapa od prekjučer.

- 20:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

MarthaLights&SvetiGral

...u potrazi za istinom...

emajliraj ako ti se da

martha_lights@net.hr