...ixica...

08.07.2006., subota

...i baš kad je sve bilo super...

...kada su ispiti gotovo prošli, kada su me počeli popuštati grčevi u stomaku
(od silne nervoze oko f*** ispita), kada sam provela ugodne popodne u krugu "obitelji"
dogodi mi se nešto što već dugo nije,
dok sam u ugodnom društvu moje "djece" igrala monopol, nazove me mama i kaže da je moja (ujedno jedina) baka u bolnici, slomila je kuk
i dobro, žao mi je (pogotovo zato što me ona praktički odgojila i što sam u puno stvari nalik na nju)
i tužna sam jer po ovakvom groznom vremenu ona mora biti u bolnici gdje će joj sigurno biti gore nego kod kuće,
ali i shvaćam, nije viša mlada, ovo vrijeme djeluje pogubno na nju...
ali stvar je u tome što se to meni uvijek dogodi kada se samo na nekoliko sati istinski zabavljam i ne mislim o ničemu,
to mi se dogodilo i u srednjoj školi, kada sam provela vjerojatno najbolji dan u školi, cijeli dan sam se smijala i zabavljala, atmosfera u cijelom razredu je bila super (što se inače nije događalo) i onda dođem kući i čujem da mi se prijatelj iz osnove škole ubio
i od tog dana više ništa nije bilo isto;
slično je bilo i u osnovnoj školi, završila je škola i bilo je lijepo nedjeljno prijepodne (sjećam se kao da je bilo danas) kada me nazvala prijateljica i rekla mi da je jedan dečko iz razreda poginuo - i to pred svojom kućom; i tada mi se svijet srušio, iako sam mrzila tog dečka, a ničim to nije zaslužio i zadnji put kad sam ga vidjela, posvađala sam se s njim...
kada sam imala 8 god, prvi sam put vidjela groblje, prije nisam ni znala da tako nešto postoji (ili mi se to samo čini) tada sam bila na sahrani svoje tete, za koju nisam ni znala da mi je teta, ona je za mene bila Ana, tatina sestra koje je obožavala mene i brata i bratića, ona je s nama pričala na engleskom i mene je zvala "kanarinac" a mog brata "Tommy"... a imala je samo 24 godine i bila je časnik hrvatske vojske
a sad je to sve tako daleko,
za koju godinu ću i ja 24,
ona je do tada imala završen fakultet i putovala je i radila po svijetu
a ja sjedim u sobi i sažaljevam sebe što sam u k***
...
život je j*** kratak, treba ga iskoristiti

idem spremati sobu...

<< Arhiva >>