NAJGORI DAN U POVIJESTI MOGA ŽIVOTA

Image Hosted by ImageShack.us
Eh da, s dečkom sam se prije danas vidjela zadnji put u nedjelju....
I poslije toga mi se uopće nije javljao. Bilo mi je to sumnjivo jer se uvijek snađe da mi se javi!! Uvijek bi se ili vidli ili čuli svaki dan ili svaki drugi...U srijedu sam mu poslala neku poruku za laku noć, a jučer sam ga nazvala jer mi je sve već postalo onako čudno...on je reko da nema para i da ćemo se nać sutra odnosno to je danas...
Došao je pred moju zgradu, i kad sam sišla, ja sam njega zagrlila, izljubila i tak to, a on nije bio baš previše oduševljen, i tako, dok smo hodali do birca nije uopće pričao, i dok smo sjeli u birc na malešnici, naručili smo, i onda sam ga ja pitala šta ga muči, a on kaže: ˝Ništa!˝ onak tužno...
Ja rekoh, pa vidi ti se po faci da nešto nije uredu, onda je teklo ovako:
Ja: ˝Da te pitam jednu stvar. Želiš li možda prekinuti??˝
On: ˝Da.˝
I bila sam gotova, puknula sam, bio mi je sve, posvađala sam se sa starim zbog njega i toliko se trudila tih 9 mjeseci, da bi se on ohladio u roku od tjedan dana...
I onda me čvrsto zagrlio u bircu i reko mi da će uvijek biti uz mene i da mogu računati na njega i tako to... Naći ćemo se i sutra solo, rekla sam mu da još razmisli o svemu...
I inzistirao je da me otprati do doma, jer je vidio po meni da mi nije dobro (u zadnje vrijeme me stalno hvata nesvjestica i tako to, jer imam tahikardiju, odnosno ubrzan rad srca i moram na pregled kod kardiologa)................e da i kad me dopratio, zamolila sam da me posljednji put poljubi, al kad je to počelo, onda se i njemu to svidjelo, primjetila sam... Ne znam, reko je da će još o svemu razmisliti... al da ćemo u svakom slučaju ostati frendovi...
Eto, pišem ovo u razočaranju i neznam...
MOLIM VAS ZA NEKAKAV SAVJET!!

* Stvarno ne razumijem kako se netko može ohladiti u samo 4 dana nakon 9mjeseci, jer je rekao da se nije tako osjećao u nedjelju kada smo se vidjeli, i da me ne ostavlja zbog neke druge cure, tj da mu se nitko ne sviđa, al eto...
Priznala sam i njemu, ja sam bila u takvoj situaciji već 3 puta dok sam bila s njim...zadnji put točno prije tjedan dana(taj put me brzo prošlo, jer se nismo vidjeli od nedjelje)............. i pričekala sam i prošao me taj feeling nakon tjedan, tjedan i pol, i shvatila da ga još uvijek zapravo volim, al da sam se cijelo vrijeme bojala da će on ostaviti mene, što se sada pokazalo točnim...


NEDJELJA - 17.09. - 00.56
*Eto bili smo na piću... I rekao je da mu nije svejedno, da mu je sada sve pomiješano, tisuće stvari...
I doma ima probleme i tako, ne želim pisat to u detelje jer je to ipak njegova strana života i ima pravo na privatnost, rekao je da mu dam 2 tjedna, da mu se sve posloži... i još uvijek se brine za mene...
Danas sam jela neki sitni zalogaj doručka i ručak mi je bila paradajz juhica, i više nisam mogla jesti...
I onda me počela boliti desna strana glave i postalo mi je hladno, pa je skinuo svoju majicu dugih rukava i inzistirao da ju obučem, onda mi je još grijao ruke....
E da i još jedna stvar, zvala me frendica da se nađemo u 10, pa da idemo sa društvom, al onda je on rekao: kaj ideš se nać s njom u 10?? Ja sam mu rekla da mi je svejedno, al da ću ostati ako on to želi, pita on pa jel bi ti željela ostati? Ja sam rekla da bi željela, da bih voljela to....
i onda kad sam pisala poruku, zanimalo ga je kaj ću napisati, i kada sam dobila poruku, navirivao se da je pročita...
Neznam, totalno sam se čudno cijelo vrijeme osjećala, bila sam pribrana, al ono, čudno mi je bilo, sjedili smo jedan do drugog, al onak za stolom i tak...
Na kraju svega me zagrlio na stanici, onako, čvrsto, i reko mi je da moram odmah nešto pojesti kad dođem doma...
Jao kako ga volim... kiss
I reko je da se ne uzrujavam jer možda ipak još nije gotovo, dakle ljudi moji, službeno još nismo prekinuli.......ja sam mu rekla da je jedino u što vjerujem NADA i SUDBINA, pa da se nadam da ćemo ostati zajedno, ono da vjerujem u nadu s razlogom, a on je na to rekao, vjeruj mi da se i ja nadam da će biti tako.........rofl weeeeeeeeee ipak mu je još uvijek stalo.........ajd, neću se previše zanositi sada.....

+ Eh da, znala sam da sam nešto zaboravila, pitala sam ja njega dal mu je dosadilo, dal ga je počelo gušit to, onda je on rekao da ne, nego ga sve sa strane stišće, i to doma, sad i škola (jer je maturant) i tak...
I ja sam mu rekla da ga razumijem i da si uzme vremena koliko mu je potrebno, ak treba i više od 2 tjedna, al da se u međuvremenu bar javi 2 puta na tj, da mi ne bane sam najedanputa, a on je rekao da hoće, da znam da nije takav, da bi samo tak uletio nakon nekog vremena............

Pusa svima i hvala na svim komentarima!! Svaki komentar je dobrodošao!! mah

16.09.2006. ...00:12 Komentari (51) Isprintaj #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SVE I SVAŠTA

Slobodno glasajte!!








  • ANKETA JE POSTAVLJENA 14.09.2006.