SVE ŠTO ME MUĆI

srijeda, 12.08.2009.

Trening

Drage moje dugo nisam pisala jer nemam vremena, a nisam se ni vagala pa nemam baš puno o čemu pisati.
U biti jućer sam zgriješila jajko, jako, jako.........
Ujutro sendviće sa pršutom, sirom i majonezom (komada 2) popodne 1 cjela milka, jedno kinder jaje, 2 kinder milch šnite, 4 monte i na sve to velika pizza sa povrćem i pršutom.
Nije mi jasno kako sam to sve uspjela strpati u sebe.
Ali zato me stomak bolio za popizditi.
No danas je novi dan.
Treniram svaki dan poslije posla.
Trening mi se sastoji od 30 minuta trčanja na traci, sat i pol na spravama i na kraju ponovo 30 minuta trčanja ili orbitreka (ipak su guza i bokovi kritične zone).

Kako ste mi vi?
Šta ima novoga?
- 11:52 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.