petak, 21.07.2006.

napokon more

Evo mene na moru. Svaki dan idem ujutro sa frendicom Linom na plažu i onda doma i onda spavat i onda van pa doma pa van i tako svaki dan.
Pošto je svaki dan isti (ne mislim na ništa lošeroflrofl) odlučila sam otić na tečaj gitare. Tam sam upoznala dve cure (Andreja i Lea) s kojima sam se skompala. Baš nam je bilo super. Svaki dan smo se zabavljali kad eto moraju otići natrag u zg. Šta se može... Zato mi odlučismo napravit nekaj izrazito pametnosmijeh. Tak smo došli na izrazito pametnu ideju.
Taj dan (jučer) bilo je jako vruće. I tak nama puklo u glavu da skočimo sa brakadele (skakaonice) u odjeći (ispravak: ja sam bila u odjeći,a one su bile u kupaćima osim kaj su imale hlače još na sebi). Tak prvo vidiš njih dve kak lete u vodu,a zatim ja najpametnija od svih za njima. I sad zamislite mene,sve se cijedi sa mene kak idem polako,nogu ispred noge,doma. Ljudi su me gledali ko da sam pala sa marsa,ali nema veze. Ja sam se lijepo zabavila. Baš mi je žao kaj su morali otić. Da su bar još koji dan ostali. Kaj se može. Tak je to uvijek.
POZZZ... vjernim čitateljima kojih ima "jako puno"

- 20:37 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

na ovom blogu možete naći svačega zanimljivog

MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace



Free Counter





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




blog images


blog Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts


layout for myspace



layout for myspace



MySpace Layouts



IInsane
VVisionary
OOverwhelming
NNormal
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From

I am 21% Idiot.
Friggin Genius
I am not annoying at all. In fact most people come to me for advice. Of course they annoy the hell out of me. But what can I do? I am smarter than most people.
Take the
Idiot Test
@ FualiDotCom






adopt your own virtual pet!