srijeda, 26.04.2006.

EVO PAR SMIJEŠNIH SLIKICA:

Myspace layouts

Myspace layouts


layout for myspace

layout for myspace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 13:18 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 25.04.2006.

Danas ujutro sam morala se dići u sedam jer sam morala ići vaditi krv. Bila je užasna gužva pa sam prvo moaral čekati 1 h da dođem na red. Kad sam anpokon došla na red žena mi je zabila iglu u ruku i napunila pune tri one bočice. Onda je pročitala na nekom papiru da me još mora zabiti iglu u prst. Zbunjeno sam ju pitala zašto na što mi je ona odgovorila da ni sama ne zna. Divno! Došla sam doma umorna jer sam se morala tak rano dizat,a jučer navečer sam kasno zaspala. U školi nije bilo ništa posebno. Samo sam saznala da jedna moja ''prijateljica ima ''predivno'' mišljenje o meni. Kad smo se vračali doma dečki iz razreda su zezali jednog dečka. Imali su sreće. Baš su tuda prolazili njegovi roditelji pa im je njegova mama očitala lijepu lekciju. Mi smo se sa strane gušili od smijeha

- 21:36 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.04.2006.

otkrijte svoju srodnu dušu

- 13:10 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.04.2006.

Evo mene opet nakon malo dužeg vremena. Današnji dan je bio super. Cijelo popodne bila sam vani sa frendicama. Igrali smo igru kocka (cilj igre je da pukneš loptu u tuđe polje tako da ju on ne uspije tebi vratiti). Pokraj nas su neka tri dečka igrala nogomet. ''Najpametniji'' među njima je dodavao loptu drugome tako precizno da je uspješno pogodio sestru od moje prijeteljice. Prvo im je opsovala sve živo, ali se nije tu zaustavila. Uzela im je loptu i nije im htjela vratiti. Jedan od te trojice ju je skoro uhvatio,ali ga je ona u zadnji čas u samoobrani opalila sa loptom u nos. Mi smo se ostali doslovno previjali od smijeha. Mislili smo da ćemo se moći nastaviti igrati kocke te da će nas ovi ostaviti na miru jer smo sada bili kvit. Dobro smo se prevarili. Ubrzo su uspjeli uzeti našu loptu. Sljedećih 20 min. lovili smo te dečke. Na našu sreću jednom od njih su ispali ključevi u travu dok je trćao. Obećao anm je da ako mu nađemo ključeve da će nagovoriti prijatelja da nam vrati loptu. Uspjeli smo naće ključeva i dobili smo nazad loptu.
Upravo sam se sjetila da sutra počinje škola!!!KVRAGU!bang
Da bar praznici traju malo duže.

- 21:46 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 07.04.2006.

Još jedan dan je prošao! U školi je bilo super! Preživjela sam još jedan dan. Na moju veliku sreću nisam trebala odgavarati fiziku iz koje se sigurno ne bi proslavila. Cijeli razred bruji o maturalcu. Vjerovatno idemo na Vis. Mislim da će nam biti super makar s nama ide najgora profesorica u školi. Samo se nadam da ''moji izrazito pametni dečki'' iz razreda neće napraviti neku glupost i sve upropastiti. Danas sa frendicama idemo u ZOO. Ne znam kako smo došle na tu ideju. Valjda zato što smo htjele nakon tako dugog vremena posjetiti svoju obitelj koja nam je falila. Nadam da ćemo se dobro provesti.nutnutnut

- 12:59 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.04.2006.

Kad sam bila klinka mama mi je uvijek navečer prije spavanja čitala priče za laku noć. Svaka od njih imala je sretan završetak (do kraja života živjeli su sretni i veseli itd.). Kad sam malo narasla shvatila sam da život nije tako lagan i sretan. Ljudi se moraju na dan suočiti sa tisuću problema u kojima im nitko ne može pomoći i nemaju nikoga na kog bi se mogli osloniti (da ne govorim o ratovima, ubojstvima i nesrećama iz kojih nekada čovjek ne izvuče živu glavu). Zašto su ljudi toliko pohlepni i nikad se ne mogu zadovoljiti onime što već imaju?Zašto uvijek moraju tražiti još,još i još? Zanima me ako i postoji neko tko nas gleda sa neba zašto on ne pokuša zaustaviti te sukobe među ljudima? ZAŠTO?
Ovo zadnje pitanje si često postavljam? Da li uopče postoji neko svemoguće biće koje može učiniti što god hoće,te baš sad promatra i smije se kako smo mi ljudi smiješna bića? Ja mislim da je to plod čovjekove mašte,ali nekada je jednostavnije vjerovati u ono što ti se kaže. Nekad i ja sama povjerujem. Zanima me što vi ostali mislite o tome????

- 14:30 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

06.04.2006. POČETAK

Bok! Dolazim iz Dugava. Svi moji poznanici imaju blog pa sam odlučila da ga i ja trebam imati. Nadam se da će vam se svidjeti.wave

- 14:26 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

na ovom blogu možete naći svačega zanimljivog

MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace



Free Counter





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




blog images


blog Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts


layout for myspace



layout for myspace



MySpace Layouts



IInsane
VVisionary
OOverwhelming
NNormal
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From

I am 21% Idiot.
Friggin Genius
I am not annoying at all. In fact most people come to me for advice. Of course they annoy the hell out of me. But what can I do? I am smarter than most people.
Take the
Idiot Test
@ FualiDotCom






adopt your own virtual pet!