saznaš kad izgubiš

petak, 25.12.2015.

Ljubavi najdraža sretan ti Božić

ponoć je
u mojoj maloj sobi noćas hladno je
ponoć je
u mojoj duši ova bol ne prestaje
Božić je
i cijeli svijet se noćas Kristu raduje
Božić je
Božić bez tebe
Božić je
i svatko svoje noćas daruje
Božić je Božić bez tebe
o Bože moj kako mi nedostaje

ponoć je i već se čuju negdje zvona daleka
ponoć je i samo topla suza meni nazdravlja

Božić je Božić bez tebe

Ifka draga,neka ti je sretan Božić

TIHA JE NOĆ, SVI SE RADUJU SAD
I SNIJEG KAO NEKAD JE PREKRIO GRAD
A JA SAMO ŽELIM RUKE TVOJE
DA ME GRLE KAO DA JE ZADNJI PUT.
TUŽNA JE NOĆ I OSTAJE SAN,
SUZE SJEĆANJA PADAJU NA MOJ DLAN
DA TI KAŽU ONE RIJEČI DV'JE:
SRETAN BOŽIĆ, LJUBAVI, VOLIM TE!

25.12.2015. u 10:40 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo