saznaš kad izgubiš

četvrtak, 24.12.2015.

....nedostaješ mi....
svijetla,ukrašen grad...božićna drvca i hrpa ljudi...
svi su oko mene,a sam sam više nego ikad...
...nedostaješ mi... neopisivo...
Božić i ove godine dolazi u grad...
Božić kojemu se svi toliko vesele...
blagdan pun ljubavi i topline...
ne želim da dođe...
pahuljama ni traga,da se poput kristala lagano spuštaju na ukrašene ulice...
a tebe nema......nedostaješ mi...
ne želim dočekati ovaj Božić....
ne želim sam izaći ni iz godine u koju sam ušao s tobom...
moje suze ove godine ne pašu uz božićne ukrase...
želim te kraj sebe,kraj bora...
...nedostajes mi....
nevjerojatno je koliko je i dalje snažno ono što osjećam za tebe...
nevjerojatno da još u sebi vidim tebe..tvoj osmjeh...tvoje pokrete lica...
kako???
a mislio sam da mogu....
uspomene tako prokleto bole...
želim ih zgužvati poput papira i baciti daleko od sebe...da se nikada ne vrate....
a opet...
bojim se ostati bez njih,jer one su jedino što mi je od tebe ostalo
one su jedine bile svuda uz nas...
one jedine svjedoče da smo doista postojali...
...nedostaješ mi...
mogu druge ljubiti ali je kao da ljubim kamen...
ili sam ja taj kamen?
nikada više neću moći ljubiti nekoga kao tebe...grliti nekoga s ikakvim osječajima...
pogledati nekoga pogledom koji pripada samo tebi...
Vjeruj mi ne ide i ne mogu... Dolazi Božić..na taj dan...samo tebe želim kraj sebe...
nikakve lažne ljubavi ne želim...
želim te istinski voljeti i poljubiti nakon taaako dugo vremena...
žao mi je što se to neće dogoditi...
žao mi je što nisam razmišljao i što je sve tako ispalo....
što se nisam borio najprije za sebe,a onda i za tebe....
žao mi je što sada nečeš biti kraj mene za Božić...
tako mi prokleto nedostaješ...
I osjećat ću najveću prazninu ikad....kao da mi je duša tog dana... potpuno prazna.
Jer ovaj put, koliko god ću se praviti i glumiti da je sve u redu, da se "volimo",
poštujemo i da smo obitelj u punom smislu te riječi, što za mene i jest bit Božića...
neću uspjeti zavarati samog sebe...


Volim te! Uvijek sam i uvijek ću....

24.12.2015. u 19:16 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo