saznaš kad izgubiš

četvrtak, 03.12.2015.

Nedostaješ,jedino moje...

Ljubavi, ne moram ti ništa reći, jer moje tijelo svoj govor ima bez riječi... naša ljubav je predivna i potpuno slobodna... želim ti reći koliko si mi draga, koliko mi tvoj osmjeh uljepša dan, kako samo tvoje riječi znaju moje muke odnijeti. Trebam li napisati voljena moja? Voljena jesi, ali ne moja... ne želim te svojatati, ne želim pisati kao da si predmet. Ne.... Tvoja je sloboda dragocjena. Samo se u slobodi možemo voljeti, bez moranja bez trajanja... siguran sam da ništa nismo mogli predvidjeti, ništa nismo planirali i možda baš zato sve što nam se lijepog dogodilo i što će još biti ima poseban čar... mi smo bjegunci iz okruženja prepunog zabrana i strogih normi koje nikad ne donose radost i ljepotu življenja. Sloboda kojoj stremimo je naš izbor i želja kojom prekrivamo svaki trenutak ukraden od obaveza i moranja. Kao lopovi koji dragocjenosti traže mi žudimo za trenucima koji su samo naši vredniji od sveg blaga svjetlucavog.
Uvijek na tvojim dlanovima strast treperi. Prepušten sam ti osmjehom blagim što titra mi nutrinom znajući točno koji cilj u tvojim mislima čeka ostvarenje. Kao da točku po točku točno bilježiš kako ti ništa ne bi promaklo na tom putovanju strasti.Gledaš me sanjarski, zavodnički tražeći potvrdu kako si na pravim se zaustavila mjestima dodajući šarm osmjeha, vrelinu usana i titraj jagodica na prstima koje točno odmjerenim dodirom klize po koži. Požudno skidaš svaku kapljicu sa mojih usana. Ulaziš jezikom među zube... podrhtavam... želja u meni raste brzinom koju kontrolirati više nije moguće, a ipak smiruješ me putujući dalje, bilježeći nove točke, nove usputne stanice... izluđuješ moja čula do želje glasno vrisnuti, ugristi, zariti prste čvrsto u tvoje tijelo... kao i inaće,bez razmišljanja i u tim trenutcima bi za tebe učinio sve... putovanje ka vrhuncu užitka postaje jedini cilj. Riječi gube smisao, glas mijenja intonaciju, pogled se gubi u nepoznatom, a ljepota se razlije u nama, oko nas i smiraj dahne nježno. Na tvojim dlanovima treperi strast kao da nam je prvi put, a nije…. i ne znam koliko će trajati ovo ludo i strasno što dijelimo već godinama, ali ne pitam, odgovor ne želim znati....

Volim te! Uvijek sam i uvijek ću...

03.12.2015. u 10:05 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I znam da nisam svetac i znam da imam milijun mana... al te volim sve do zadnjeg dana




moje Čudo