četvrtak, 22.12.2011.

Sherlock Holmes

Danas sam u kinu gledala nastavak Sherlocka Holmesa. Izgleda da ni jedan nastavak ne može biti ni sluga prvom dijelu ,a pogotovo ako je prvi dio fenomenalan (prema mojim kriterijima ;), tako da se ni ovaj ne razlikuje po tome. Kino je bilo pristojno popunjeno, što je zapravo začuđujuće u današnje doba, kad Internet radi čuda i sve možemo gledati kad god, gdje god. A i kino općenito je punije nego inače, valjda su ljudi poneseni blagdanima pa više izlaze. Jedino što me kod samog kina muči je to što u zadnje vrijeme ima više reklama nego foršpana.Da se vratim na film.. Jedino su scene akrobacija, ne znam kako bi to drugačije nazvala, stvarno pretjerane i predugo traju. Nije ono što sam očekivala, ali nije ni tako loše, i za gore filmove smo plaćali preskupe ulaznice. Inače, čini mi se da je Robert Downey Jr. pravi izbor za Sherlocka, njegova interpretacija je fenomenalna, nikad ne bi Sherlocka Homlesa zamislila ko takvog ekscentrika. Sve u svemu, Mislim da su likovi i scenarij pogođeni, ali mi se čini da su u svim filmovima počeli koristiti previše specijalnih efekata.. Morat ću se požalit gospodinu Guyu Ritchiju, da zna za drugi put





reklame u kinu




početak filma
- 22:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.