If there comes a day when we can't be together,keep me in you heart and I'll stay there forever...

31.10.2008.

I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know


Večeras je halloween(ako se tako piše?) i svi vjerojatno slave,ali ja baš nisam raspoložena za proslave.jer ipak su sutra svi sveti.a taj dan je uvijek tužan za mene.jer moga djeda i bake(2x)više nema.i taj dan me podsjeća na to koliko mi oni zapravo nedostaju i prisjećam se svih trenutaka koje sam provela s njima ali i žalim zbog nekih trenutaka kada sam bila loša premas njima...moja baka i djed s mamine strane su umrli dok sam još bila mala pa ih se ne sjećam baš najbolje,baka je umrla od raka i jedino što se sjećam veazno uz nju je miris naranči nakon što bi došla s kemoterapije.djed je umro godinu dana poslije nje,od asme.sjećam se njegova inhalatora bez kojeg nigdje nije išao i ničega drugoga. i to me pomalo žalosti...

I've found out a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you


a baka i djed s tatine strane su umrli prije godinu dana,djed u 11 mjesecu,a baka U 12.njih sam poznavala ipak dulje pa imam puno sjećanja vezanih za njih.djed je umro nakon tri moždana a baka nakon dugotrajne borbe s alzihemerovom bolešću.najgore mi je bilo gledati baku kako zaboravlja cijeli svoj život,kako zaboravlja mog tatu,tetu....s mojim djedom je provela 50 godina u braku.50 godina!!!!a bolest joj je oduzela svako sjećanje na njega.,kada je djed umro,ona ga nije prepoznala u lijesu...nama je to bilo najteže...provedeš s nekim 50 godina a bolest ti i to oduzme...po meni je to najokrutnija bolest jer napada ti mozak,tvoja sjećanja,tvoje misli,osjećaje,pamćenje...

I'm sorry that I hurt you
It's something I must live with everyday
And all the pain I put you through
I wish that I could take it all away
And be the one who catches all your tears
Thats why i need you to hear



I zato je ovo za sve one drage ljude koji su bili dio naših života i onda ga ,ne svojom voljom,napustili...za sve one koji su nam nešto značili i koje smo voljeli i još volimo a ne mogu biti s nama...znajte da vas nikad nećemo zaboraviti i prestati voljeti....



Komentiraj { 101 } Print - On/Off - #

<< Arhiva >>