subota, 06.01.2007.

Sretna Nova!

evo..već je prošlo podosta i od toga..nikak da napišem nešt, uvijek mislim kasnije ću i tak..
još prije nove mi je bio roćkas..gledali smo Apocalypto u CineStaru..bilo je dost nasilja i nekih neobičnih scena (jedrenjak na kraju..kaj je to zbilja tad postojalo?). inače je bio ok film.
Novu sam dočekao na trgu..sam u mnoštvu. jednoj se nije dalo dolazit, druga koja je možda i mislila doć ipak otišla na tulum, treća je na koncu ipak bila s dragim, četvrti je htio možda al se curi nije dalo, peti isto ima curu koju je boljelo koljeno.. al ok mi je bilo i ovak, pošto sam to i očekivao.
(np whitney houston - i will always love .. lijepa mi je pjesma)
stigao sam na sam početak skoro, još je bila predgrupa cadilac..jedan od njih je ostao i s drugima..animatorima. animatori su me ugodno iznenadili, nisam mislio da će mi bit tako dobri. i atmosfera je već bila super..jedan lik se skinuo do pasa i kupao u manduševcu..a to kao da su animatori vidjeli i počeli svirat "ljeto nam se vratilo". zvijezde su mi isto bile dost dobre. prije prljavaca je bio film..oni su me malo razočarali, očekivao sam da će im pjesme biti bolje. prljavci su počeli s moj dom je hrvatska..očekivao sam da će ta bit za ponoć al bila je na početku. nije mi baš nešto pjesma..u biti, dobra je osim refrena koji mi je dosadan..i u spot bi ubacio puno više slika prirode a ne tolko grba, čak mi je i thompsonov spot od neke rodoljubne pjesme bolji. u ponoć se ušlo sa "sve je lako kad si mlad". stupido sam stajao ispred postolja za kamere pa nisam vidio vatromet kak spada.. iza nove su nastavili do iza 1..u biti bliže pol 2. među najboljima su mi bile heroj ulice i sretno dijete..tak su i došle pa je kontrast bio fakat ono..al bilo mi je žalosno gledat kak su svi na sretno dijete zastali ko da nitko ne zna tu pjesmu..ili im jednostavno nije bila dobra. opet nije bio crno-bijeli svijet. a pred sam kraj su bile marina i mi pijemo. bila je i ruža, to mi je isto super pjesma. i tako je došao njihov kraj..al ne i kraj cijelokupnog programa..slijedili su, naime, pipsi..bend zbog kojeg sam najviše i išao na trg. jednom sam čak bio na njihovom koncertu u kset-u al sam tak kasno krenuo da sam stigao na zadnjih par pjesama..
na početak na trgu se dost dugo čekalo..i dost ljudi se razišlo već. počeli su s nekom meni nepoznatom pjesmom..al svidjela mi se..pomicao sam se prema naprijed i došao skoro skroz do pozornice jer je već bilo jako malo ljudi..a oni koji su ostali dalje su se "zabavljali" pirotehnikompuknucu
nekak mi se činilo da se ne trude previše a očito su ih i tjerali. svirali su plači, nacionalni park, supermamu, poštar lakog sna..ali nisu narko i bog..
na kraju je bila a capella dinamova himna..ak se dobro sjećam..i još smo vikali hoćemo još, hoćemo još..al bez rezultata. to je bilo oko 2 sata.

eto, želim vam svima sretnu (n)ovu godinu..puno ljubavi i zdravlja..ostalo mi se čini manje bitno..da imate što za jest i pit još recimo..i da vam nije hladno za spavat..
takodjer, sutra je i Božić po starom, julijanskom kalendaru. Pa svim ljudima koji ga slave Srećan Božić..Hristos se rodi!

u četvrtak sam zadnji put bio kod Kiare..mislim da mi fali..navikao sam na njeno razbacivanje pijeska, predenje...I. kaže da je sve u redu..

- 17:13 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.