subota, 01.11.2008.

Deep,deep inside

Razdire me. Želja. Hrva se sa mnom. S mojim razumom. Topla, razorna, gruba, iskonska. Arghhhhh….zašto me se dovodi u ovakvo stanje???
Ah, živa sam. Živa. Ljuta. Jer želim. Trebam.
Boli me. Neprisutnost. Sjećanje. Odbijanje. MOJE odbijanje. Ja sam uvijek ta koja zapriječi mogućnosti. Bolje za njih.

Ja sam poput jabuke. Lijepa i crvena izvana, s korom bez imalo mana, ikakve točkice, glatka i sjajna. Hlapljivo je primiš u dlan, lagano dotakneš prstima i osjetiš kako se topi. Svjestan si gotovog ljigavog osjećaja, ali ipak je oprezno prineseš zubima jer još uvijek izgleda tako lijepa. A onda…Onda osjetiš kiseo, gorak okus. Odmakneš se s nevjericom i ugledaš kako se smeđi gnoj izlijeva iz njene unutrašnjosti.

love or lust Pictures, Images and Photos

Želim Ga. Bože, koji je razlog? Ne,ne želim ni Njega, želim ono što nudi. Koliko je to okrutno? Kolika je osuda za žudnju? A ako i ima nekih toplijih osjećaja, što ih zakriva? Stvara li ta žudnja sama veo? Ili ima nekih drugih razloga? Možda zato jer se ne uklapa u uobičajeni profil muškarca? Možda je to ono što me odbija. Možda Ga i želim samo zato što se ovdje nalazi. Zato jer je TU. Pristupačan. Nije važno ni što ima možde i dublje osjećaje od onih mojih. Što mi ide na živce što je poput šteneta. Što primjećuje svaki moj gaf, svaki pokret, svaki izraz, što mi neprestano pokušava ući u misli. Što bi, čini se ,i zvijezde skinuo da ga zamolim. Čini se.

A možda, samo možda(!!!),sebi samoj lažem. Možda imam dublje osjećaje i nego li on, samo me strah. Jako strah. Vjerujem da razmišljam o njemu više nego li on o meni. Makar razmišljala o njemu samo kao trenutnom problemu, ovdje je. Ali ne smješkam se na spomen njegovog imena. Brinem. Jer…Ne mislim da je to stvarno. Da tako nešto postoji. Da LJUBAV postoji.


17:31 | Komentari (1) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.