četvrtak, 25.09.2008.

Kao zrak potrebno

Volim pisati. Oh,Bože,koliko ja volim pisati. Te riječi,poput slatkog grožđa na usnama,sočne poput mirisne breskve,gorke poput slanoga nam mora,hitre i jake,blage i lake poput pera.Volim ih.Volim pisati. NE!Obožavam. Ali…što da radim s time?
Da,ovdje se nalazim. To je jedina stvar za koju sam potpuno sigurna da volim raditi. Ali s time ne mogu upisati faks. Uostalom,nitko mi ne može potvrditi da dobro pišem. Da,u redu,izmamila sam par pohvala,ali što mi to znači ako ne vjerujem u njihovu sposobnost prosuđivanja?Možda baš u tome leži problem-ne vjerujem. Istina,općenito ne vjerujem komplimenitma. Mogu se ljudi razbacivati riječima,ali ja im neću vjerovati. Ne želim. Jer znam što vidim. Za što sam sposobna.

Dala sam svoj tekst,svoju prvu pravu priču na čitanje. A nisam dobila potvrdu svojih sumnji. I sada tražim dalje.
Grozno je,zapravo,koliko žudim za tim da bude...savršena. Da tjera dalje na čitanje. Da obuzme duh čitaoca. A ja ne mogu prosuditi imam li iskru za to postići.
Najgore je što sam upravo prije par minuta shvatila kako se vidim za deset godina. Zamislila sam se u svijetloj prostoriji. Dok sjedim, vjetar mi lagano mrsi kosu. U ustima osjećam sol,a iza mene širi se pogled na more i plaže. Sve je mirno i spokojno. Odzvanja tek…zvuk bjesomučnih udaraca na tipkovnici.
Srce mi izgara za tim. Osjećam kako mi se prelijeva krvlju, divlje bubnjajući. Žilama mi se budi spoznaja o sreći. Ali um mi govori da to nije stvarno. Da ne živim u realnosti. Sve je to fikcija-kaže.Nema u tome budućnosti.I vjerujem umu. Jer tko je ikad postigao ono što je želio?Zašto bih ja bila posebna?Uostalom,ili pišem dobro ili ne pišem. Osrednje pisanje ne prihvaćam.

Želim potvrdu. Egocentrik sam,ali zar je grijeh misliti da je bilo vrijedno truda? Vrijedno razmišljanja,smišljanja,preslagivanja,razrađivanja. Želim pisanjem vidjeti suze na licu. Želim dojam. Želim sreću.Želim suosjećajnost. Ne želim:Skoro sam proplakala.
Ne,ne želim to. Želim SVE.


21:43 | Komentari (4) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.