četvrtak, 18.09.2008.

Pusti me da odledbim raširenih krila...



Prosvijetli me. Prosvijetli me,Ti,ma tko god da bio. Predajem ti se sada i u ovom trenutku. Svoje tijelo odmah ti dajem. Nije ni važno,tek je još jedno odijelo duše.
Da.
Dajem ti i samu dušu,brižno umotanu u pokrivače. Dajem ti sebe,sve što sam bila,što jesam,što ću biti. Dajem ti sebe. Čini sa mnom što te je volja. Nije ni važno.
Pošalji me u rajska groblja. Pusti me među mramornim pločama. Pusti me da hodam naokolo. Da mi se sjeta i nemir uvuku pod kožu.
Potpetice će mi odzvanjati pločnikom između raka, a bijele ruke će posezati za zvukom. Spodobe će me motriti iz svojih vječnih skrovišta. Nezainteresirani. Činit će se mirni kao na kakvoj čajanci. Ili sastanaku za igranje karata. Blijeda starica će kraj osušenog cvijeća mijesiti cigaretu između naboranih usana. Odmahivati će glavom kao da želi reći: ''Ne radiš to dobro. Ne radiš to dobro.''
Pusti da njihova mirnoća usadi u mene plod sumnje.
Prolazit ću ispod drveća i sklanjati se od ruku koje očajnički grabe,a u glavi će mi odzvanjati njihov zov. Vapaji. Jecaji. Slike će mi se bojiti pred očima. Njihova patnja oslikat će moju dušu.
Pošalji me ispred niša. Mjedena slova pekući će se urezivati u moje pamćenje. Pred očima će mi svanuti sablasan prizor. Tri godine. Što tijelu čine tri godine? Meso istrulilo,duša ishlapjela. Samo kosti.Prah. I uvelo cvijeće.
Tog trena gotovo osjetim njenu bijelu kožu pod prstima,vidim muku u plavim očima.
Prisjetim se vapaja koji su izvirali iz sobička dok smo u tišini ručali. Ne obazirući se.
Prisjetim se……mlitavosti tijela. Umirujućeg smiješka na usnama.. Ridaja. Sloma. Poricanja. Uspomena. Smijeha. Žaljenja.

Ležala sam tako skvrčena sinoć ispod pet deka,tresla se ili od hladnoće ili od jecaja. Jedno pitanje rezalo mi je utrobu.

Zašto si otišla?

I bilo me je sram. Jer nisam znala što bi rekla kada bi znala da najveselije dijete nije sretno.Što bi rekla kada bi bila tu da zna o čemu njeno najmlađe razmišlja.
I srce mi je krvarilo.Jer sam toliko razočaranje.


Zašto si otišla?


19:52 | Komentari (5) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.