utorak, 16.09.2008.

Gorke istine

Srce mi je slabo.Osjećam ga pod mekom tkaninom. Kuca polako. Štropoće. Zastajkuje.
Ne!
Stop!
Čemu ovo?
Čemu to žalobno lice i mlake riječi?Razumije li ih itko uopće? Ne govorimo li svi najčešće samo da nešto kažemo??Bože,udavi me.
Poželim se baciti mramornim stubama,lupiti glavom o hladan čelik, zgnječiti,zdrobiti to svoje jadno malo srce,pustiti da krv ljuto šika.
Zašto,prokletstvo,zašto??
Zašto sam živa?Zašto me prate svi ti ogavni,mizerni osjećaji? Zašto ih samo ne mogu otpuhnuti preko ramena?Zašto? Što je to u svemiru skrivljeno da je mene donijelo na svijet?
Ljuta sam. Ne znam zašto.
Oh,ma daj ,mala…Ne laži si. Znaš ti dobro. JER SE SVE OPET VRTI U KRUG. JER ŽIVOT SMATRAM PRIVREMENIM. JER DOPUŠTAM DA ME VUČE POVODCEM. PA ŠTO ČEKAM??SMRT?MA NIJE LI TO ZANIMLJIVO??
O jebeni,jebeni svijete…Čemu ta prepucavanja,nadmetanja??Čemu ulizivanja i umiljavanja?Zašto čekati?Zgrabi to!!Što priječi? Što me to zebe duboko unutra?Strah?Krivnja?Jad?Mržnja?Bespomoćnost?
Slabost pred životom,jedinim što je zapravo moje i nitko mi ga ne može stvarno uzeti doli mene??
Ljuta sam. Ljuta. Bijesna. Poželim zabiti nokte u skalp tako duboko da mi krv poteče. Poželim zamahnuti po cijenjenom porculanu i pustiti da mi se male oštrice zabiju duboko,duboko unutra. Želim osjetiti kako kucaju o kosti. Želim da moja duša konačno bude u skladu sa tijelom. Želim,želim….
Oh,puste želje. Nikada se neću osloboditi okova što tako jako stežu moje zglobove,zabijaju hladno željezo o uske kosti. Tresti ću njima i njihovi jetki zvuki odbijati će se hladnim,bijelim zidovima. Ali osloboditi se neću. Nitko me neće osloboditit. Jer moj se vapaj gubi između redaka. I nitko ga ne zapamti. Prijeći ćete ih sada svi Vi,nikada se na vratiti,nikad se neće osvrnuti. Biti ću sama,u toj jebenoj bjelini. Sama,omamljena dok ću se rukama svako malo hvatati za vrat i prsa ne bih li…osjetila. Osjetila ta grčenja jebenog srca teškog pod naslagama prašine.
I pitati ću se, kada će li doći oni koji će je otresti.


20:21 | Komentari (2) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.