utorak, 09.09.2008.

Facebook...vrag ili anđeo?

Upravo sam si napravila profil na facebooku i ne znam što da mislim o tome. Inače nisam za takve stvari,ali ako to znači da ću biti manje usamljena,postat ću takva. Kruže glasine da ima mnogo pedofila. Mislim da su si sami krivi-ne moraš prihvatiti svaku ponudu za ''prijateljstvo''. Ako ste upućeni u to.(ljudi često imaju i po dvjesto 'prijatelja', a našla sam jednog i sa 800-kladim se da ih pozna tek par)
Ne znam što ću s tim. Možda ću,kao i s blogom provoditi puno vremena na njemu(vidi se po razmacima u objavljivanju postova koliko sam opsjednuta). A opet...na blogu mi nitko izravno ne proturječi-lijepo sam se smjestila jer ipak je to sada moj domaći teren. Ne moram se suočavat s predrasudama i s tuđim slikama o meni samoj. Facebook-to je dijeljenje svoje privatnosti s hrpu tzv.frendova. Ma,neka..vidjet ću...Sigurna da ću već za par dana zaboravit na sve ove sumnje i facebook bit će mi dar s neba.
Hm...
Voljela bih da mi netko tada opali šamar. Sada. Sutra. Jer se prepuštam se virtualnom svijetu. Gdje su dani kada je televizija bila in?


00:04 | Komentari (2) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.