assilletta a Firenze

17.07.2007., utorak

Svi moji ljudi

Ciao dragi moji, evo sad mi je zavsila nastava i uspjela sam ugrabiti komp u skoli pa vam sad imam vremena pisati. gdje sam ono stala...

Dakle vratila sam se u apartman i malo upalila TV, ubrzo su se vratili Poljaci a dosla je i druga cimerica, cura iz Kostarike, koja ima 17 godina al izgleda 2-3 godine starije. Tatiana se zove. Ona je tek tu prije tjedan dana pocela uciti talijanski, a ide i na likovnu nastavu u nasoj skoli. Uglavnom, u apartmanu uglavnom pricamo engleski. S njom sam se odmah skompala, ona je napravila tortelline pa smo jele i rekla je da bi isla na cugu al da nema nikog zainteresiranog pa jel bi mozda ja htjela. Ja sam naravno bila zai otisle smo na pivo u jedan birc na otvorenom u nasoj ulici (simpa izgleda, kao da na onoj pozornici na Zrinjevcu postavis birc). Tamo bas i nije bilo nesto ludo zabavno pa sam se ja dosjetila da bi mogla poslat poruku Andrei, tom Talijanu kojeg sam upoznala popodne.
Nasle smo se s njim i njegovim prijateljem Erionom i otisli u Irish pub. Naravno, sjedili vani jer se tu u zatvorenim prostorima nigdje ne moze pusiti. Popili smo dve pive i oko 1 dosle doma. Tati bas nije bila odusevljena Erionom, bilo je ocito da ju hoce zbariti (ja sam stalno ponavljala kako imam decka u Zagrebu, duga veza, slike i tako sam da me ne bi napastovali). Kad smo dosle doma poslao joj je "laku noc ljubavi pusa". Mislim, to samo jedan Talijan moze!
Inace cijeli dan sam imala problema sa jezicima, sto je bilo fakat presmijesno, rekla bi pola recenice na engleskom, pola na talijanskom a da uopce ne primjetim i onda kad bi skuzila jos bi ubacila koju hrvatsku psovku i tako smijeh I navecer sam isto imala muke jer Talijani, naravno, ne pricaju neki engleski, a Tati jos ne zna bas talijanski pa sam bila unakrsni pervoditelj nut
Kad smo se vratile u stan navecer taman je bila dosla i moja treca cimerica, cura s kojom sam bas u sobi. Francuskinja je i zove se Laurie. Nju valjda najmanje vidim jer je stalno negdje na terenu.

Ujutro me cekao prvi dan nastave. Dosla sam u 9, napisala test i za nekih pola sata vec bila smjestena u grupu, stupanj 5. Inace, u grupi sam ko doma, imam jednu curu Antoniju koja zivi na Maximirskoj i hrpu Crnogoraca, njih jedno 80 je profa iz srednje dovela tu. Kod mene u grupi ih je 5 brijem. Tu je jos Brazilka Luara, cura iz Kanade Giovanna i jedan Talijan, Luca, koji zivi skroz na sjeveru Italije, tam valjda ne pricaju talijanski kaj ja znam. Stalno mu nekaj sapcem.
Nakon nastave sam otisla sa Tati u internet caffe i poslije u supermarket. Dosle smo doma, pojele nesto i otisle odmorit. Ona je otisla na nastavu popodne (likovni) a ja sam se probudila u 6.30. Laurie je bila u dnevnoj sa dva prijatelja francuza (jedan je bio dobar, bas sam komentirala sa Tati kad se vratila, al su mladi, jedan ima 15 a ovaj zgodnicki 19, rekla sam Tati da je to bas za nju).
Kad je Laurie otisla dosla je Marta sa Lucasom, deckom iz Austrije. Pojeli smo i ja sam im poslije pokazivala prospekte koje sam uzela o Zg-u i slike koje sam jos imala na kartici s mora. Tati je bila odusevljena, rekla je da nije to tak zamisljala i da mora jednom otici. Isto su gledali slike od svadbe i hvalili kak je mladenka imala prekrasnu vjencanicu. I kak sam ja zgodna, naravno wink

Tati i ja smo popile 2 pive koje smo kupile u ducanu popodne i u 11.30 otisle van naci se sa njenim prijateljem, isto iz Kostarike, Raul. On je bio jos sa par frendova, vise ne znam tko je otkud pa necu ni pisati. Otisli smo u jedan birc Angie's. Raul je donio Absint, koji nisam probala na maturalcu al jucer sam popila jedno pol casice, to je cisti otrov. Upoznala sam jednu Svicarku, Emmanuelle, koja ima decka u Firenzi i zivi sa jednim od Raulovih prijatelja. Pricale smo cijelo vrijeme, o svemu. Htjeli smo jos otic u jedan birc-disko Salamanca ali se zatvarao (Raul je rekao da je to tako na pocetku tjedna). Ja sam onda rekla da idem doma i oni su odlucili sa mnom. Na ulazu u zgradu smo nasli Laurie sa nekakvim frajerom, ne znam jel tu sta bilo. Tati je jos ostala sa Raulom ja sam bila mrtva i otisla sam gore. Zaspala sam ko tuka.

Pusaaaaaaaa :)
- 12:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Arhiva

Laura Pausini: Tra te e il mare