utorak, 14.10.2008.

...istina...

Što je Istina???
Što je bol??
Što je kamenovanje?
Dal zbog istine dolazi bol...
Dal zbog istine dolazi kamenovanje...
Da!!!
Zašto istina boli??
I zbog nje dobivam pljuske...
Ako je na slavu Božiju...zašto ne...
Ako je da se doda sol na ranu..onda to nije bratski...
Jesmo li rođeni da stavljamo sol na ranu...il da budemo sol zemlji...
Čini mi se da budemo sol zemlji..da ne obljutavi...
Tko su solari a tko sol...
Bože di sam ja...
Kažeš Gospodine da si Istina..da živim istinu...da budem sol zemlji...cvijetak Gospodnji...tvoja leptirica...
A di sam ja Gospodine...
Za istinu sam kamenovana...na ranu posoljena...postadoh trn...i stršljen...

Jel tako to ide Gospodine...ako je...idemo dalje..još sigurnije..čvršće..oštrije...da posolimo svijet koji je već dobrano bljutav...

- 21:06 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

moja duhovnost

Image Hosted by ImageShack.us




agata1@net.hr





Pomozimo maloj Anji

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Isuse moj ti me povedi
stazom sa mojim imenom..
Strah me al ajmo jer nas čeka
Otac naš ..
Dan za danom prolazi
u traženju mom,
a u srcu leži
čežnja za Tobom..
Rastrgan od želja
neodlučnost mori me,
gdje da nađem se..

O Isuse moj sav sam tvoj..

Na horizontu vidim sunce..
..mnogo je mora preda mnom
s Tobom ja svaki val ću preći..

Isuse moj
ponizno i blago srce ti mi daj..
Klečeći nek nađem svoj zemaljski kraj..
I sve kaplje znoja i sve suze oka mog
blagoslovi ti..

OOO Isuse moj sav sam tvoj

ponizno u svojoj boli..sin tvoj sada tebe moli..
Oka svojeg ne odvrati.. dok mi dušu grijeh moj blati..
smrti vječne Ti me spasi..
nek mi mir tvoj dušu krasi..
lice moje nek govori koliko Te srce voli

Ben Hur