petak, 26.09.2008.

...umjetna oplodnja..

Šta reći..a ne pogriješiti...

Moje mišljenje...ne može biti saživljeno sa onim roditeljima koji nemaju dijecu...

Meni je Gospodin udijelio tu milost da ih imam...bez imalo muke...naše zemaljske...na čuvanje dvoje diječice...


Ne znan kakvog bi bila mišljenja da nemam dijecu..možda bi i ja tražila..vapila...moguće riješenje...

Tužno je gledati roditelje bez dijece..oni gledaju svaku trunkicu izlaza iz te situacije...jer smisao braku daju dijeca...za njih živimo..oni su radost...

Znam mnoge što su se rastavili zato što nisu mogli imati dijecu godinama...pa ni to nije dobro...


Nije ni to riješenje..jer godinama..uzaludnog traženja i čekanja...dolazi do svađa..nerazumijevanja..alkoholizma..mnogih drugih grešnih navika...osuđivanja..omalovažavanja..ko je kriv....

Gledajuć s te strane...bilo bi bolje da imaju poveznicu...onu kap koja donosi radost...


A gledajuć s vjerske strane...Gospodin je naš stvoritelj...i On nas želi..i On nas stvara..

I po tome..grijeh je da se mi pravimo Bogovima...


Mislim da tu triba Božije djelovanje..za prihvaćanje..i nošenje tog križa...

Tu dolazi na snagu-POSVOJENJE

Al kod nas je to tako teško dobiti...

Jer pored toliko zametaka..koja budu razdijeljena..il uništena..il već šta..isto tako imamo i dijece..odbačene..napuštene..izgladnjele..same...

Koja su isto tako razdijeljena po svitu...uništena psihički...ostavljena...i umiru od gladi..a isto su bez roditelja...

I oni su grijeh roditelja...jer su odbačeni...

Uf..sada mi mogla u krug sve pisati...

Za te roditelje tribamo se pomoliti...

Ništa drugo osim tog..da se pomolimo za sve te očajne ljude..da im Gospodin udijeli mir...i da prihvate taj križ...ne mogu reći...a da ne ispadne krivo...

Hm...

Bog je milosrdan...On možda i dopusti da se oplode te umjetne oplodnje...

Jer koliko znam većina ih nikada ne uspije...


Tko zna...Gospodin...

Neka im je u Milosti....



..eto ja zbrda zdola..

BVB

- 22:59 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

moja duhovnost

Image Hosted by ImageShack.us




agata1@net.hr





Pomozimo maloj Anji

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Isuse moj ti me povedi
stazom sa mojim imenom..
Strah me al ajmo jer nas čeka
Otac naš ..
Dan za danom prolazi
u traženju mom,
a u srcu leži
čežnja za Tobom..
Rastrgan od želja
neodlučnost mori me,
gdje da nađem se..

O Isuse moj sav sam tvoj..

Na horizontu vidim sunce..
..mnogo je mora preda mnom
s Tobom ja svaki val ću preći..

Isuse moj
ponizno i blago srce ti mi daj..
Klečeći nek nađem svoj zemaljski kraj..
I sve kaplje znoja i sve suze oka mog
blagoslovi ti..

OOO Isuse moj sav sam tvoj

ponizno u svojoj boli..sin tvoj sada tebe moli..
Oka svojeg ne odvrati.. dok mi dušu grijeh moj blati..
smrti vječne Ti me spasi..
nek mi mir tvoj dušu krasi..
lice moje nek govori koliko Te srce voli

Ben Hur