srijeda, 17.09.2008.

oči..pogled u njih...

..I znam dosta puta gledat ljude u oči,i kriomice..
Naišla sam na dosta očiju..tj.dosta duša..jer čini mi se ako onako istinski pogledam da dosta toga se vidi..

Najviše sam susrela tuge u očima..čak i suznih očiju..

Kao i neki dan kad me po prvi put posjetila jedna sestra...Zastale smo samo minut da se upoznamo...Ja sam je pokušala upoznat kroz pogled kroz njene oči...Jednostavno sam vidila ljubav al sa previše tuge..tako ranjen mio pogled..

Neke me oči i pogledi raduju..iz njih zrači..privlači..srce poskakuje..ljubav..
Iz nekih zna i takav bijes sijevat..zna biti i hladnokrvnosti..znatiželje..zamišljenosti..provokacije..

Jednom prilikom dok sam razgovarala sa jednom sestrom..vraćajuć se sa karizmatskog..ja upijena u njenu priču..i gledam je u oči..a njene oči izgubiše zemaljski sjaj..odjednom postadoše totalno crne..

Jednom prilikom dok sam na poslu bila prolazila je jedna žena,za koju sam poslije saznala da vodi nekakvu vrstu sekte..prolazila je i ja sam gledala u nju..slučajno.. u oči..Od njenog pogleda me taki led uzeo...sva sam protrnula trenutno...sva dlaka se digla na meni..

Jednom me posikao pogled slučajni jednog dijeteta koje je mama vozila u kolicima..To je trenutni pogled bio..tako izobličen i luđački..upućen meni..kao da me oborio s nogu..da sam sjela zraka da uzmem..da bi na trenutak poslije postao normalan nevini diječiji..
Sada,nakon obraćenja,i drugačije gledam stvari,i obraćam malo više pozornost na neke sitnice..
Jednostavno,to postane rutina...
Tako...u očima se puno toga vidi...
Oslobodite svoje oči..darujte im ljubav...
BVB
_________________

- 20:28 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

moja duhovnost

Image Hosted by ImageShack.us




agata1@net.hr





Pomozimo maloj Anji

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Isuse moj ti me povedi
stazom sa mojim imenom..
Strah me al ajmo jer nas čeka
Otac naš ..
Dan za danom prolazi
u traženju mom,
a u srcu leži
čežnja za Tobom..
Rastrgan od želja
neodlučnost mori me,
gdje da nađem se..

O Isuse moj sav sam tvoj..

Na horizontu vidim sunce..
..mnogo je mora preda mnom
s Tobom ja svaki val ću preći..

Isuse moj
ponizno i blago srce ti mi daj..
Klečeći nek nađem svoj zemaljski kraj..
I sve kaplje znoja i sve suze oka mog
blagoslovi ti..

OOO Isuse moj sav sam tvoj

ponizno u svojoj boli..sin tvoj sada tebe moli..
Oka svojeg ne odvrati.. dok mi dušu grijeh moj blati..
smrti vječne Ti me spasi..
nek mi mir tvoj dušu krasi..
lice moje nek govori koliko Te srce voli

Ben Hur