srijeda, 17.09.2008.

..naša mala svakidašnja čuda...21.6.2007

evo da napišem o našim malim svakidašnjim čudima..
..kad se vratim unazad 6 mjeseci..vidim da se tu puno toga izdešavalo..tj.dogodilo se mališ čuda..
..al jedno malo čudo...zbog kojeg sam i na forum..i zbog kojeg se dogodio moj obrat je moj brat josip..
..ljudi moji koju sam ja kalvariju prošla sa njim...
.kad više nisan znala šta ću i di ću..naravno tek tad mi je Bog pao na pamet..al sve ima svoje zašto...
..prisutan je Gospodin bio cilo vrime..samo ga ja nisan vidila..
..Josip je bio moja nakana gdje god bi išla..gorljivo sam ga pridavala i pridavala..molila..zazivala Isusa..
..na prvom karizmatskom susretu sam bila uvjerena da će Lončar prozvati njegovo ime...kad ono-kraj došao..i ništa...taaaakoo sam tužna bilaaa...
..pošla sam doma..sa takon tugom u srcu...tek mi se onda raspala duša..
..vapila sam Isusu-zar sam tako te uvrijedila..zar sam tako grešna bila..oprosti mi ...oprosti...stalno su mi suze navirale...a srce me stezalo...
i pitam se ja...zar je tako...kraj je..nema pomoći...
..i onda sam u busu pričala sa jednim bratom...koji je uvelike mi pomogao...utješio me..
..nakon toga sam bila na otvorenoj...slavljenje..ja zazivam i pridajem ga opet...suze se samo izlijevaju...misa..ja opet...zatim klanjanje..moje prvo klanjanje...otpala mi kolina..heh..
..ne znan šta sam više molila..govorila..zahvaljivala..zazivala..i kraj klanjanja...ja u svom svitu...sva više zamantala..kad osjetim da netko stoji isprid mene...podignem glavu..kad fra Tomislav stoji isprid mene sa Presvetim u ruci i gleda u mene...ja se skamenila...i on me prikriži s Presvetim..
..tada nisan znala što to znači..al znam sad da je to bio odgovor...na moje vapaje...ISUS me čuo!!!

..tijekom tog vrimena brat mi je bio u zatvoru...vršila sam pritisak na njega da dođe na otvorenu..i to malo čudo mi se ostvarilo..stigao je..
..imao je polaganje ruku...zatim se lipo ispovidio..slavio...bio na misi..klanjao..pričestio...Bože hvala ti..

..e..od tada nije više bio..malo me to smetalo al sam to pridala Isusu...ja sam i dalje ga oblićala...stalno mu pričala o Isusu..o mom obraćenju...on je to osjetio...

..i došao je dan..svadba...drugi brat mi se ženio...i ja i Josip sjeli u prvu klupu..kad čuda..ulazi fra Mate..okle njega..ta on je u Mostaru...mene zamal srce ne okinu...i ja pitam okle njega u Čerinu...kažu mi bio je župnik...došao samo vjenčati ...a malog čuda...ko da sam ga naručila...ko da mi je misli netko pročitao...
..kad Josip meni kaže..sestro-jel ovo onaj iz Mostara...framaši počeli pjevat..sve pjesme koje znam...srce za iskočit..koja radost..
..i Josip opet meni..sestro-pa ovo su one pjesme iz Mostara...kad ćemo opet tamo...
pa to je jedno pravo malo čudo...

i došao red na V.Goricu...eh..to bi se moglo ubrojiti pod veliko čudo..
o tome sam pisala u prošlom postu...

Šta reći na kraju...ovo je samo dio malih čuda koja su mi se desila..
..mogu reći samo..
HVALA TI ISUSE..HVALA BOŽE I DUŠE SVETI..HVALA MAJKO MARIJO..
..HVALA VAM I SLAVA DO VIJEKA..JER VELIKA MI DJELA UČINIŠTE!!

- 19:50 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

moja duhovnost

Image Hosted by ImageShack.us




agata1@net.hr





Pomozimo maloj Anji

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Isuse moj ti me povedi
stazom sa mojim imenom..
Strah me al ajmo jer nas čeka
Otac naš ..
Dan za danom prolazi
u traženju mom,
a u srcu leži
čežnja za Tobom..
Rastrgan od želja
neodlučnost mori me,
gdje da nađem se..

O Isuse moj sav sam tvoj..

Na horizontu vidim sunce..
..mnogo je mora preda mnom
s Tobom ja svaki val ću preći..

Isuse moj
ponizno i blago srce ti mi daj..
Klečeći nek nađem svoj zemaljski kraj..
I sve kaplje znoja i sve suze oka mog
blagoslovi ti..

OOO Isuse moj sav sam tvoj

ponizno u svojoj boli..sin tvoj sada tebe moli..
Oka svojeg ne odvrati.. dok mi dušu grijeh moj blati..
smrti vječne Ti me spasi..
nek mi mir tvoj dušu krasi..
lice moje nek govori koliko Te srce voli

Ben Hur