utorak, 16.09.2008.

..susret sa Isusom...

Bila sam išla na duhovnu obnovu kod Zvjezdana Linića..
Jutri je bio susret sa njim osobno..a popodne Sv.Misa..
Ja sam pošla na susret sa njim..imala sam žarku želju..
Kad sam stigla tamo..bio je već dugačak red...sjedila sam ispred...i odjednom sam osjetila taki poziv da odem u crkvu da se pomolim...crkva je bila prazna..
Nikada nisan bila sama u crkvi..
Ušla sam unutra..to je bio poseban doživljaj..osjećala sam kao da me čeka..
Sjela sam u prvu klupu..i počeo je moj razgovor sa Isusom...molitva..zahvala..slavljenje..i odjednom more suza...jecaji na glas..vikala sam -Isuse zagrli me..zagrli me..zagrli me...
I to je trajalo jedno vrime..i kad sam se smirila vratila sam se u red na čekanje..
Kad je nakon tri sata došao red na mene..čim sam ušla fra Zvjezdanu,odma su suze počele letiti..
On me uhvatio za ruke..i pitao za moje ime..zašto sam došla..šta želim od Isusa...koga imam doma..i dal ih sve jednako ljubim...
Rekla sam da se zovem Daniela..a u glavi mi je zvonilo-Bog je moj sudac-,želim da naučim istinski ljubiti,opraštati i moliti,nabrojila sam koga imam doma,od bliže obitelji do šire...i rekla sam_NE..ne ljubim isto..to je moj problem...
Tada je fra Zvjezdan položio ruku na moju glavu..i počeo moliti...Ja se uopće ne sjećam šta je molio..
Ja sam tada bila ispunjena nekim mirom...i počela sam se ljuljat..cibat-tamo amo..osjećala sam se kao da lebdim..
I tada me je fra Zvjezdan povukao za ruku.. i tako me čvrsto zagrlio..ja sam se zbunila i trznila iz tog stanja i pogledala ga u oči...
Taj pogled nikada neću zaboraviti..to nisu bile njegove oči...
Te oči su bile jedinstvene..krvave,suzne,pune ljubavi...
Ja sam tada zaplakala,naslonila glavu na njegovo rame..i još jače ga zagrlila...
Tada mi je rekao..Bog ti daje polako..onoliko koliko možeš primiti...
I moram ti još reć-Isus te je sad pohodio...
Idi u miru...
Taj susret..te osjećaje..taj doživljaj nikada neće izaći iz mog sjećanja..
Izletila sam iz prostorije..radosna sa suzama..sve bih ljubila oko sebe..poskakivala od radosti..
Eto mog svjedočanstva...
Nek bude svima na rast...
BVB

- 13:17 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

moja duhovnost

Image Hosted by ImageShack.us




agata1@net.hr





Pomozimo maloj Anji

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Isuse moj ti me povedi
stazom sa mojim imenom..
Strah me al ajmo jer nas čeka
Otac naš ..
Dan za danom prolazi
u traženju mom,
a u srcu leži
čežnja za Tobom..
Rastrgan od želja
neodlučnost mori me,
gdje da nađem se..

O Isuse moj sav sam tvoj..

Na horizontu vidim sunce..
..mnogo je mora preda mnom
s Tobom ja svaki val ću preći..

Isuse moj
ponizno i blago srce ti mi daj..
Klečeći nek nađem svoj zemaljski kraj..
I sve kaplje znoja i sve suze oka mog
blagoslovi ti..

OOO Isuse moj sav sam tvoj

ponizno u svojoj boli..sin tvoj sada tebe moli..
Oka svojeg ne odvrati.. dok mi dušu grijeh moj blati..
smrti vječne Ti me spasi..
nek mi mir tvoj dušu krasi..
lice moje nek govori koliko Te srce voli

Ben Hur