ponedjeljak, 15.09.2008.

..dan očeva...2007..

..oče moj zemaljski..
..evo pišem ti po prvi put..
..Ja sam onaj tvoj prvijenac..kojeg nisi želio..
..kojeg si se odrekao..
..Ja sam ona što je u ljubavi stvorena..a po rođenju odbačena..
..Ja sam tvoja kći..
..Moj susret prvi s tobon..za kojeg mi je srce gorilo..
..bacio si u vjetar..
..tako sam bila uzbuđena i sretna što si me pozvao..
..nakon trideset godina..
..al ..
..tada sam te spoznala..
..tada sam vidila koliko si slab..i ranjen..
..ne zamjeram ti..
..ne zamjeram..
..što su tvoje prve riječi za kojim sam gorila..
..bile..
..JA TI NISAN OTAC..
..ZALEDIJA SI TADA DUŠU MI I SRCE..
..A JA DOŠLA PUNA LJUBAVI...sreće..
..ostala sam ponosana i dosljedna sebe..
..više ništa nisan čula..
..svjet se zavrtio oko mene..
..Bože moj,Bože moj,zašto si me ostavio..
..što mi se sve to dešava..
..zašto mi je život cili patnja..
..tuga,suze..
..bila je čista srida..
..Ti si me oče moj zanijekao tri puta..
..rekavši mi u moje oči..OČI PUNE TUGE..
..Bio sam čist onda..nisan ti otac
..Sada sam čist..nisan ti otac
..i čist ću umrijet..nisan ti otac
..rekla sam dajem ti blagosov ako je tako...
..Na taj dan..si umro..
..to je opravdanje svijetu..
..za ranjeno srce moje..
..za mene te više nema..
..al to je samo veo..
..ne mogu te mrziti kad te volim..
..ne mogu si pomoći..
..još i danas i svaki dan kad te vidim..srce mi igra ko čigra..
..oprosti oče što sam rođena..
..oprosti ako sam ti život s tim uništila..
..oprosti..Gospodin je htio da se rodim..
..oprosti..volim te..
..oprosti..još jednom te molim..
..što imam ja sada svog OCA..mog Stvoritelja..
..ON je htio mene..
..on je htio da budem odbačena od tebe..
..da budem neželjena..
..da budem nesretna..
..da plačem..
..da tugu imam..
..da ..
..Moj Otac me voli..
..On me ljubi istinski..
..kroz tebe sa spoznala Njega..
..pravog i istinskog..
..Gospodin moj me uzeo na ruke u času mog rođenja..
..On je želio me ovdje..da budem Njegovo dijete..
..da Ga slavim i hvalu Mu odajem..
..da Ga ljubim svim svojim srcem i svom svojom dušom..
..nikad me neće ostaviti..niti zapustiti..
..OPROSTI..oče moj nesuđeni..moje srce sad pripada NJEMU!!!

SRETAN VAM OČEV DAN..ljubi vas vaša kći..
_________________

- 15:33 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

moja duhovnost

Image Hosted by ImageShack.us




agata1@net.hr





Pomozimo maloj Anji

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Isuse moj ti me povedi
stazom sa mojim imenom..
Strah me al ajmo jer nas čeka
Otac naš ..
Dan za danom prolazi
u traženju mom,
a u srcu leži
čežnja za Tobom..
Rastrgan od želja
neodlučnost mori me,
gdje da nađem se..

O Isuse moj sav sam tvoj..

Na horizontu vidim sunce..
..mnogo je mora preda mnom
s Tobom ja svaki val ću preći..

Isuse moj
ponizno i blago srce ti mi daj..
Klečeći nek nađem svoj zemaljski kraj..
I sve kaplje znoja i sve suze oka mog
blagoslovi ti..

OOO Isuse moj sav sam tvoj

ponizno u svojoj boli..sin tvoj sada tebe moli..
Oka svojeg ne odvrati.. dok mi dušu grijeh moj blati..
smrti vječne Ti me spasi..
nek mi mir tvoj dušu krasi..
lice moje nek govori koliko Te srce voli

Ben Hur