istra istria istrien

Istra, Istria, Istrien !

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Istra, Istria, Istrien
Blog o događanjima, novostima, recenzijama te ostalim
informacijama vezanih za Istru !

Arhiva bloga
................................................................
Istrablog info

istrablog@gmail.com
................................................................
Technorati Profile
Boingboing
................................................................

Google Web istra.blog

istra.blog directory
Info Croatia - blog
Pišete o povijesti, slikarstvu, glazbi, sportu, pišete o svojem kraju, o krajevima kroz koje ste prošli ili ih tek želite upoznati, pišete o ljudima i događanjima iz vaše sredine ... – pridružite se, postanite i vi dio tima.
Prijava

Istra na Info Croatia
..............................
Istra (hrv):
Istra
Info Croatia-blog
Apartments Fazana

Istra (it):
Istria info

Istra (de):
Istrien urlaub

Istra (en):
Travel Istria
............................
Blogovi & bloggeri!

Istra bloger

Strani:
Istrien
Istra
Croazia-Istria
Istria

Vremenska prognoza
Vremenska prognoza Istra


..............................

.............................. .............................. ..............................

Arhiva bloga
..............................
Blog directory:
Kroatien
optimizacija web stranica



Search For Blogs, Submit Blogs, The Ultimate Blog Directory



expatriate

Blogarama - The Blog Directory

Directory of Travel Blogs

blog search directory

..............................

23.09.2006., subota

Istra -(ipak) autocesta

ISTARSKI ŽUPAN KOD DRŽAVNOG TAJNIKA ZA RAZVITAK ZDRAVKA LIVAKOVIĆA

Najprije će biti obuhvaćene dionice od Pule do čvora Umag te od Kanfanara do Rogovića, a tek u drugoj fazi od Rogovića do Matulja. U prvoj fazi se ne bi radio još jedan profil mosta na Mirni i vijadukta na Limu

PULA - Tijekom jučerašnjeg boravka u Zagrebu istarski župan Ivan Jakovčić susreo se i s državnim tajnikom za razvitak Zdravkom Livakovićem, s kojim je razgovarao o Istarskom ipsilonu i problemu prometa u južnom dijelu Istre.
- Od državnog tajnika Livakovića dobio sam čvrsto obećanje da će se sigurno ići u dupliranje Istarskog ipsilona, što znači izgradnju još dviju traka da bi Ipsilon postao autocesta. U te su dogovore uključeni i predstavnici BINA-Istre, Hrvatskih autocesta i Ministarstva prometa. Prema trenutnom dogovoru, do kraja 2007. godine trebale bi se ishoditi sve dozvole da bi potom počela i gradnja. Najprije će biti obuhvaćene dionice od Pule do čvora Umag te od Kanfanara do Rogovića, a tek u drugoj fazi od Rogovića do Matulja. Međutim, u prvoj se fazi ne bi radio još jedan profil mosta na Mirni i vijadukta na Limu, ali na tome nećemo ni inzistirati. Važno nam je da počne gradnja, a ti će se profili preko Lima i Mirne nametnuti sami po sebi. Gradnja bi trebala trajati tri godine, odnosno, prema planu, autocesta bi trebala biti gotova do 2010. godine, rekao je župan Jakovčić.
Govoreći o problemu s prometom s kojim se svake turističke sezone susreće južna Istra, a pogotovo Pula, župan je rekao da su državnom tajniku podastrli dva prijedloga mogućih rješenja.
- Zbog prometnog kolapsa koji Pulu pogađa svakoga ljeta, što smo dodatno potkrijepili činjenicom da će dolazak Ipsilona do Stancije Peličeti dodatno stvoriti probleme u pulskom prometu, predložili smo mu da se pristupi izgradnji dviju traka na dionici od Stancije Peličeti do Velog Vrha, točnije da ta dionica postane dijelom projekta Istarskog ipsilona i da se tako lakše ostvari financijska konstrukcija, jer je uostalom to i pristupna cesta Ipsilonu. Također, da bismo rasteretili promet prema velikom turističkom središtu, Medulinu, ponudili smo dvije varijante – da se iz Stancije Peličeti nastavi put izravno prema Medulinu, što je i predviđeno prostornim planom Istarske županije, ili pak da obilaznica dobije još dvije trake, čime bismo neizravno riješili i problem Pule i Medulina. I ta je solucija predviđena županijskim planom, rekao je Jakovčić.
Dodao je da će uslijediti užurbana odluka o tome što se može najbrže izgraditi i najlakše financirati, ali da u svakom slučaju za pulski promet slijede bolje godine. Iako je jasno, kaže, da svaki turistički grad u špici sezone ima i imat će problema u prometu zbog mnogostruko većeg broja vozila na cestama, ustvrdio je da se ne bi smjeli više događati kolapsi, kao u Puli.(Glas Istre)

- 12:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #