Kako se Delfina odlučila ispraviti i druge priče

subota, 18.10.2008.

Piturivanje

Složila sam život
na kup usred sobe
i piturala zide

Sada treba presložiti sve
druže Bože
fotografije s vjenčanja
razglednice s putovanja
glazbu kojekakvih lumpanja
lokote, slagalice, naočale
kacavide, igračke, ibrike
rasparene šalice
usne harmonike i zastavice

Zidovi su žuti i narančasti
život je na kupu
druže Bože
daj mi jenu ruku

Ča ćemo prvo?
Pomesti kantune?


- 21:27 - Komentari (12) - Print - #

srijeda, 08.10.2008.

Po i po na po



Meni košuja
Tebi botuni
Meni žlice
Tebi piruni

Meni okna
Tebi škure
Tebi portune
Meni baladure

Sve smo lipo
Na po vrgli

Samo moje srce na coku
Ne popušta ti pod sikiron

Vrajže meso
Ko žvizneš z uši
Ča peraš?
Forši pukne?







- 15:53 - Komentari (14) - Print - #

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemu ona?

  • o uspravljanju, ispravljanju i uopće



Zaštita ili copyright

  • Zaštićeno koliko može bit, ko livada pleterom. Dok netko ne poželi preskočit. Ali copyright je tu. U potpunosti. Da ne bi bilo nismo znali.
    Dakle: © 2007-2021 delfina.