Kako se Delfina odlučila ispraviti i druge priče

četvrtak, 28.02.2008.

Jutro




Omama
Zima prerana
Za usnom sljubljenom čežnja

Sanjiva
Magla jutarnja
I rosa tiha koraka

Spati i sniti
Spati i sniti
I Hamletu jutro teško bi







S istog lista, iz istog zapećka...

- 23:43 - Komentari (6) - Print - #

utorak, 26.02.2008.

Sjećanje na Tina


Tmasto jutro
dolazi jesen
vrijeme za promjene
dobro je

Zbunjena od sna
slabo se sjećam
netko me ljubio
nekog sam ostavila
tko li bje?

Iza planina
čeka kneževina
putujem

tamo da putujem
tamo da tugujem

Za kavu vrije
dobro je








Pa samo iz nekakvih zakutaka proviruju!

- 23:33 - Komentari (17) - Print - #

petak, 22.02.2008.

Slabost



Nikome ništa

Ni za kog ništa

Da mi je moći







Još ova iz Skica, da i to riješimo, što bi rekla Kuma Mica.

- 15:20 - Komentari (8) - Print - #

ponedjeljak, 18.02.2008.

Pieta'





Kako je tužno
biti tako pusta
a cijelu noć sam
nekoga ljubila

zar je moguće

zar tako ti je bilo
uz mene?








- 20:59 - Komentari (16) - Print - #

četvrtak, 14.02.2008.

Klatno



Dan se ziba
kao slonica
još malo
još malo

Lijeva desna
samo hodaj
još malo
još malo

Ja ću tvoju
tugu prtiti
još malo
još malo

Guju zgaziti
Zoru dozvati

Vidiš li?

Stalo




- 23:16 - Komentari (18) - Print - #

utorak, 12.02.2008.

O prelijevanju ljubavi




To Ljubav ide prema meni
reklo je dijete gledajući Mjesec

Ja kažem hvala dječjoj ljubavi za Svjetlo
i hvala onom koji je Svjetlo i Zrcalo
što se kroz Mjesec u njih prelomio
kroz njihove riječi u mene

Hvala za pomoć mome oku
i onom u meni što vidi bez očiju
kom svijet bje na tren pomračen
i oblik poznade samo opipom

Hvala za cjelov, lijek i iskru
za učenje kako vidjeti u tmini






Nakon čitanja knjige Vesne Krmpotić To ljubav ide prema meni, rujna devedeset treće

- 20:07 - Komentari (9) - Print - #

nedjelja, 10.02.2008.

Čudo


Čudo je ova ljubav za te
nosim je kao haljinu šarenu cvjetnu
kao osmijeh zbog kog mi se smiješe prolaznici

Čudo je ova ljubav za te
vezanu za te čini me slobodnom
od nje mi se krila grle s vjetrom

Poželim se izliti u svačije oči
svakom darovat lijepu riječ
u svakom milovat istu Božju nutrinu

Čudo je divno ova ljubav za te











Ovo je iz kategorije: prosipamo po prahu kaplje zazivajući kišu. Da se netko ne zaleti čestitat.



- 12:11 - Komentari (19) - Print - #

subota, 09.02.2008.

Čežnja



Kosom sam toplu misao
pokrila
dok je sniježilo

U dolu vrata
pjevala je
kako u Istri cvitaju mendule

i deboto mi je pa mraz na srce













- 09:30 - Komentari (8) - Print - #

petak, 08.02.2008.

Jučer




Ni do čeg ne bje mi stalo
više mi ni do čeg ne bi
Na izmirenje ruku pružih tišini

pa zašto baš taj tren odabra
da pošalješ glasnika
vratiš kovite nemira

da se sa sobom mimohodim
tražeći kut gdje na te ne mislim



















- 07:30 - Komentari (8) - Print - #

ponedjeljak, 04.02.2008.

Želja



U kući od mile
od pune
tišine
uza Te na tlo
bih sjela
s Tobom malo
zbilja
bila

pa da šutimo
malo
skupa
da ćutim topli
privid Tvog tijela
da bih Te tijelom
ćutila sličnog
da bi bilo lakše

znati da smo Isto









Za kumu Micu, ona će već sjetiti se zašto. Ako ne valja Glasnik, ne znači da ne valja Glas.

- 00:27 - Komentari (12) - Print - #

Sustajanje


Ne-misao
magla
s obje strane prozora
vrutak umora
podsvijest bez nadzora

i slike blijede
kao da je kišilo po njima danima
u podrumu uma
grgot nikad vođenog razgovora

Zaželim silno kotvu tvog poljupca
da me pomiri s onom iza zrcala
da osunča milinom da podsjeti
da smijehu ima razloga





- 00:22 - Komentari (6) - Print - #

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemu ona?

  • o uspravljanju, ispravljanju i uopće



Zaštita ili copyright

  • Zaštićeno koliko može bit, ko livada pleterom. Dok netko ne poželi preskočit. Ali copyright je tu. U potpunosti. Da ne bi bilo nismo znali.
    Dakle: © 2007-2021 delfina.