Kako se Delfina odlučila ispraviti i druge priče

četvrtak, 31.01.2008.

Crvenokapi slonić u jagodama


Pred ljubavlju si
zatvorio oči
pa misliš
dobro si se
sakrio

A mene zanima:
koliko dugo
možeš
žmiriti?











Ispalo je da može stoljeće il' dva. Slonovski.

- 17:31 - Komentari (18) - Print - #

utorak, 29.01.2008.

Lisica, u lisici ptica, u ptici jaje, u jajetu ključ




Ti si kao babuška
Ivanuška
svijet u svijetu
iza tvoga smješka

Pomislim:
pute ti sve znam
onda za novim brdom
nova dolina

Ja bih da se nikad
ne umorim
od tog hodanja












Još jedna u prilog egzorcizmu.

- 00:01 - Komentari (8) - Print - #

četvrtak, 24.01.2008.

Koloplet




Eto se Gospodar Čigre
ponovno igra sa mnom
Opet je koža
otežala požudom
sladoćutni tamničar
za pticu

Kako da pomirim kožu i pticu
mili Ptičaru?

Smiluj se mudrošću
da me ne raspnu
krinke kud bih prečicom
do Istine

















Dragi druže Bože, od kad se ovo pisalo, Istinu smo našli. Jel' može opet red sladostrašća?

- 23:56 - Komentari (8) - Print - #

utorak, 22.01.2008.

Riječ prekasno


Tiho
vrlo tiho
odlaziš

Naoko me bezbolno ostavljaš
Oduzimaš mogućnost borbe
Poništavaš prostor promjene

Plaši dubinom zrakoprazje za tobom

Gle: zviježđa utrnuta jednim uzdahom!

Htjela bih reći prije no odeš zaista:
Kad te zavoljeh poželjeh da nikom
prije nisam pjesme pisala

Nije li čudno
nisam ti stigla reći do sada









No, da, očito je da je pjesmopisalica u ta doba bila vrlo mlada i u ljubavi ekstremno i na svoju štetu darežljiva. Još strašnije je što nije isključeno da bi to opet mogla biti.

- 15:38 - Komentari (12) - Print - #

nedjelja, 20.01.2008.

Prava riječ


Kad dođe vrijeme
reći ću ga
ali još mu
ne vjerujem

biseru što se taloži
u meni
od mene

tajan
još mi je





- 23:00 - Komentari (10) - Print - #

subota, 19.01.2008.

***



Tebi neću pjesme pisati
tek jednu riječ
ovaj stih

Jer te ne želim od sna stvoriti
jer te ne želim u san pretvoriti

Ja se u tebi hoću probuditi








Hm, da.

- 09:57 - Komentari (9) - Print - #

srijeda, 16.01.2008.

Izložba Picassa u Budimpešti siječnja devedeset četvrte



Grudi od sitnih plodina
spolnost od dragulja
žene rascijepljena tijela

razdoru usprkos
putenost nesputana

i muškarac usnuli
s nečim od tvoje skandinavske nježnosti
sretno zalutale u Hrvatskoj
za kojom čeznem usred Pešte u Ugarskoj
zagledana u poteze španjolskog slikara

Europa se u sebe zaljubila






Možda da me stave u kakvu pregovaračku skupinu...

- 01:41 - Komentari (11) - Print - #

ponedjeljak, 14.01.2008.

Ljubav, eto



Draguljna je tvoja ljubav, dragane
- kroz nju se svijet na sebe krasnog rasipa

Kada bi riječ mi znala treptati
kao što trepti od nje duša
riječ se ne bi htjela zapisati
utekla bi u žuti tučak
jednog običnog cvijeta
obične voćke

tamo bi mudra spokojna šutila
i slutila jesen
i jabuke





Još jedan pozdrav iz pluskvamperfekta...

- 22:39 - Komentari (12) - Print - #

nedjelja, 13.01.2008.

Upit



Bje nježno ljeto cvjetanja
a sad je trpko doba zrenja

ti što si me ljubio pupoljnu
hoćeš li znati uzbrati me sočnu

ili će te prepast slutnja materinstva
otajstvo u blagoj okuki mog boka

ili će te prepast neizmjerno nešto
što sljubljeni mogli bismo bit?





Tko se nije skrio, magarac je bio. Ovako se pitahu pred-bivše ja...

- 12:35 - Komentari (10) - Print - #

subota, 12.01.2008.

Koncert za klavir, orkestar i Iliju Gromovnika




U Gradu koji je strast okamenjena
ulicama - stihovima između koraka
sebe bivšu sretoh

Oluja
Biti i ne biti
u klaustru Male Braće
Svijeće i light show nebeski
za crescendo Beethovena

Oprostite Vlaho, Ludwig, Ilija
Riječ vam moja nije dorasla




Čaroban koncert.

- 10:14 - Komentari (9) - Print - #

srijeda, 09.01.2008.

Sedmi dan



Ova je nedjelja blagoslovljen kruh
tih lijep dlan prijateljev
suzvučje sevillansko glasa i gitare
obli obris moje majke
jutarnji zvižduk očev

Ova je nedjelja od spokoja niotkuda
slagalica od sebe sklopljena

- krasna skladba iz Božjeg glazbala






Volim dane kad niotkud znam. Danas je jedan takav, mada je srijeda. Podsjeća na tu nedjelju.

- 20:22 - Komentari (16) - Print - #

ponedjeljak, 07.01.2008.

Na Tri kralja i Badnjak devedeset pete



Ključam! Više je dosta
lenti fasada barjaka
dosta! dosta mi je
laži jada bijede
i skroz do grla mi je!
latinice i ćirilice
privida mira
i riga mi se!
od Europe i od Balkana
od svakidašnje jadikovke

Neka zazvone! o, kad bi zvonila
zvona mala i velika
zvona svih crkava
da bude buka
da se ne čuje
kako pucaju plača ustave
i kako krikom bih
do Mjeseca

Bože, utješi me



Prigodno. Nu me, jope.

- 22:57 - Komentari (8) - Print - #

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemu ona?

  • o uspravljanju, ispravljanju i uopće



Zaštita ili copyright

  • Zaštićeno koliko može bit, ko livada pleterom. Dok netko ne poželi preskočit. Ali copyright je tu. U potpunosti. Da ne bi bilo nismo znali.
    Dakle: © 2007-2021 delfina.