Kako se Delfina odlučila ispraviti i druge priče

srijeda, 24.01.2007.

Pjesme iz bivšeg života

Disclaimer: ne znam bi li ih napisala. To nisam ja. To sam bila ja. Ili sam to ispod-ja. Kako god. Mila majko, kako sam ostarila. Ali ću ih ipak uploadati pa makar me ubio grom. Nežno ko rukom.

DAŽ

1.

Kiši
i kaplje u me čežnja
prozirna
svježa
za tvojim očima-zdencima
u kojim se nebo
kotvi.

2.

Niotkud kiši
niušto prši
ne čuje se

Voda u meni
s vodom sa neba
slit
bi se htjela

3.

Kao u pamuk
kao u ranu
kao u jastuk budućem danu

ko usna od usne
kad tiho prsne
ko tvoja plima
u moje tmine

milosno
sjetno
kaplje se

daž







------------------------------------------


URANAK

On spava
Ja i ptice smo budne

Ljubim ga
uzdiše
ne budi se
ne voli me više

Otići ću
zaklinjem se
pa nek vidi

čim otvori oči
(prekosutra)

Jer izdajica muška spi

a ja sam ga tako željna



------------------------------------------------------


POLUPJESMA

Polunedjelja pred pola tjedna
tvoj poluglas

i poluradost - polutuga
i polučudna slutnja napuštanja

polunedjelja
u po kolovoza
polovica ljeta
prekretnica

baš kao da zima počinje ledena
sve što je snažilo sad oduzima

u kolovozu napola
ukralo mi pola osmijeha
druga polovica otputovala
za tobom ispod obzora







-----------------------------------------------------------


SUSRET

Netko
kao ti


netko
ko bodež
nalik
netko
jučer usred udaha

Pričin me na po previo
u nerazmrs me svezao

i jeknu čvor:
zar još uvijek?
zar tako silno?

poželjeh na tren
ne biti



---------------------------------------------------



IŠTUĆI


Zar se može
uopće
ikako

vratiti čistu
onu nježnost

život ne daje
zajam bez pokrića



------------------------------------------------------



BOTTOM LINE


Vidiš
u nečemu si ipak jednak
onima prije:

u odlasku loše riješeno
pitanje stila


------------------------------------------------------

O Bogo dragi, predozirala sam se od same sebe prekjučerašnje. Ili prek-prekjučerašnje. Od prošlog tjedna ustvari. Valjda neće pozlit čitateljstvu od overdosea. Do skora.

- 01:07 - Komentari (5) - Print - #

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemu ona?

  • o uspravljanju, ispravljanju i uopće



Zaštita ili copyright

  • Zaštićeno koliko može bit, ko livada pleterom. Dok netko ne poželi preskočit. Ali copyright je tu. U potpunosti. Da ne bi bilo nismo znali.
    Dakle: © 2007-2021 delfina.