srijeda, 12.12.2007.

Kratki ponosi, kratki odnosi.

Tralalala, Sunce sja...
muško ženski odnosi 2.

Ej koja najava.
Okej u zadnje vrijeme( 5,6 min) ne ide mi pretjerano na polju Muško/ženskih odnosa. Štoviše ne ide mi nikako.
Kad bih sad pisao svoju Kama Sutru zvala bi se vjerojatno Malo Sutra. Ili kad bi za mene nudili miraz,vjerojatno bi ponudili kišnu glistu ili nekog psa miješanca bez noge.
U ljubav baš ni ne vjerujem otkad se moja teta iz školice (kuja) udala za domara Brkonju.

Image Hosted by ImageShack.us

Obratio sam se po tom pitanju kumovima za savijet...

KUM:'' Bitno je biti svoj.''
Kuma: ''Bitno je biti posve njen.''
Slučajni prolaznik:''Dobar dan sused. ''

Eto neki dan sijedim za šankom, onako u stilu ujaka Jessiea, čavrljam nonšarlantno s konobarom. Leđima se okrenem šanku i rastrem ruke ko bjeloglavi sup preko istog. Dva stola od mene sijedu 3 mlađahne plavojke i smiješkaju mi se. Ja nabacujem James Bond osmijeh, znalački ko Johnny Bravo popravljam kosicu. I nasmijem se konobaru, koji me gleda ko tele, i pita šta se smijem? Ja mu se i na to nasmijem,on odmahne rukom. Ponovo, ko slučajno, pogledam plavojke, one mi se i dalje smiješkaju, i čak se zacrvene. Ah, stari sam ja gepard, znam točno što one žele. Ta ovo mi se događa svaki dan. Malo kružim pogledom ko lešinar. Ustajem, namještam osmijeh broj 45. klizim između fotelja i dolazim do žrtava. ''Dame, dopustite da budem otvoren'', plavojka desno umire od smijeha i upada mi u ulet: ''Pa već jesi...'' Mol,what the....'' Ona spušta pogled dolje i uviđam da mi hlače imaju ''dane otvorenih vrata''. Stojim tako spuštena šlica i čak mi bokserice malo vire. Biježim, idem odlazim. Zbogom.

Nije mi jasno, u čemu to griješim...

***
Image Hosted by ImageShack.us


Dodatak postu. 20:29:36

Jeden pesem o moja stara ljubav, ako uopće ljubavi stare i poznaju vrijeme.
Prepišite je za lektiru, poklonite ženi,punici, ljubavnici, ljubavniku samo nemojte Sanaderu. Ja je jednom možda i dam njoj, iako je ne zaslužuje.

2 u jutro.

U zadimljenoj sobi
Dim cigara
Tvoju sliku stvara.

Đungla je budna,
Vampiri napuštaju lijes.
Neki slave život
Drugi plešu svoj
Mrtvaćki ples.

Varijacije je mnogo
Ljubav je uvijek tema
Svi šareni klauni su tu
Samo tebe nema.

Mlad prijatelj tame
Naslonjen na bar
traži tvoje rame.
Tvoju nit, tvoj žar.

Tražim pogled...
u pogledima pijanih stranaca
pogled za kojim moram poć..
kroz putove preko, neznanih granica
što otvara ih noć.

Dok na pogled tvoj vrebam,
shvaćam koliko te volim.
Koliko te trebam.

Dok protiv sebe u tmnini se borim
Borim da ne izgorim
Tvojim plamenim kojim sada gorim.

Dok pišem pijanu, i nespretnu rimu
utjehu nalazim, tebe pronalazim...
Tek u cigara dimu!


(Sad me kralj Bego (linkovi) savjetuje da ako hoču do žene promijenim nadimak iz Genijalni Ud u ''Puni novčanik'', razmišljam.)




| 16:33 | Komentari (21) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.