Isil

ponedjeljak, 27.03.2006.

Šareno

gerberi

Puna dva dana nisam pisala post.
E to mi je rekord u ovom mjesecu. Ali imala sam opravdane
razloge, pa mi je oprošteno ;). Mislim, imala sam potrebu da
napišem nešto ali nisam imala mogućnosti. Kao prvo -
sestra i njeni seminari koje je cijeli vikend bez odmora pisala
tako da čak nisam stigla ni pogledati niš a gdje pisati.
Kao drugo - nisam se zadržavala
doma više nego što sam baš morala a to je spavanje, hrana
(pa čak ni to) i šetanje svog malog čudovišta.
Vikend je bio jako dobar. Odmorila sam se, bila na zraku, čak bila
kratko i na tulumu. Neke stvari su se počele kretati lagano u
nekom novom, pozitivnijem smjeru. Ne želim ništa pričati
prijevremeno jer ne želim ureči. Imam puno vjere ali i puno
straha. No dobro... Čak sam bila i u kinu ali ovaj put ne sama ;))
Danas će biti još jedan predivan dan. Najavili su čak i 20-tak
stupnjeva celzića. Jedva čekam.
Ja sam vam živac. Mene ako stavite da sjedim i ne idem nigdje
dobijete totalno prošvikanu osobu. Mrzim mirovati.
Radila bi sve i svašta samo da sam u pokretu.
Ne volim mirovati i biti doma i stalno biti na istom mjestu.
Nemam baš financija da lutam po svijetu i po nekim ekstra
mjestima ali zato si volim od svake i najmanje gluposti i od
svakog i najobičnijeg mjesta napraviti nešto veliko i posebno.
Svijet je onakav kakvog si pustim da ga vidim. Zato ga ja želim
i gledati ovako lijepog, velikog, zanimljivog i šarenog.
Iza svakog ugla je mogučnost da otkrijem nešto novo i zanimljivo.
Ljudi žude da budu veliki i pametni i da im se dive na njihovim
otkričima i na njihovim sposobnostima. Jebate, meni je otkriče
kada čujem ili saznam nešto zanimljivo i novo. Obožavam to.
Nekada mi samo to što sam čula neku stvar za koju prije nisam
znala može toliko podiči raspoloženje da se osječam kao kraljica.
Ma u najmanju ruku kao da sam dobila Nobelovu.
Gotov mi je moj mišić od Pink Eye - jedva čekam da ga pokupim ;)
Otkrila sam da mi se poslije kojih 15 godina ponovno sviđaju Starke.
I super mi je što se sada malo igram sa ovim novim opcijama koje su
ovdje postavljene.
Počet ću učiti talijanski, što me jako
veseli a veseli me i to tko će me učiti talijanski ;))))
A sad me dosta sa glupim kezovima i blesavim rečenicama.
Imam ja i šta pametnog za napisati ali danas mi baš nije takav dan.
Danas mi se samo baljezga bezveze. Pa da ne porušim taj sklad
sad ču čak ekskluzivno skladati i pjesmuljak,
fore radi na licu mjesta:

Da je pola deset sat mi kaže
tri bi da je bilo bi mi draže.
Pišem blogče, šef me gleda šta je
pita znam li da radno vrijeme traje.
Ja mu kažem, ajd sad šta je tebi
Skini krmelje, prvo dođi sebi.
Meni več za gablec je vrijeme
a ti briješ jutarnje mi šeme.
Nedam da mi itko kvari ovaj dan
Pa bio to guzda ili Petar Pan.
Još samo sat i kavu odoh piti
Eh što ču sretna tek onda biti.
Križaljka me čeka moja i kava kod Ive
da ne vozim auto sad bi se več čopila i pive.
Mislila sam da če mi bolje iči rime
ali valjda sam se ispucala preko zime.
Zato prije nego što nastavim srati
Još samo jedan savjet ču vam dati.
Bježte vanka iz vaših hladnih soba
Prolječe je, divno jedno doba.
Obrijte si sve viška vam malje
Isil sada pusu za kraj šalje.

cmooooooooook

- 08:47 - Komentari (17) - Isprintaj - #