Isil

petak, 10.03.2006.

I ja imam Štiklu

moja štikla

Dobro jutro cjenjena nacijo. Sedam je sati, u uredu sam, pijem kavicu,
slušam Daniela i Charlija koji su mi melem svakog petka, tako se ne nasmijem
cijeli tjedan. Sinoč sam dobila jedan post posvećen meni a netko je dobio i pičke
akonto mene (ne od mene ;) i tak...
Jučer sam cijeli dan pisala post koji je bio pretužan i tragičan i to sam mislila objaviti.
Možda i budem ali ne danas. Šta se promjenilo? E ništa ali dobila sam mail koji me
nasmijao i inspirirao da današnji post bude ovakve naravi.
Nema tko nije pisao nešto vezano za Severinu, Doru i Štiklu. Mail koji sam dobila
je imao svoju verziju pjesme na štiklu. Pa tako odlučih i ja napisati svoju pjesmu
koju namjeravam poslati na Doru 2007.
Očigledno je lako pa da probamo (bolje zvuči ako pjevušite u sebi).


I ja imam štiklu

Kuku lele izbole me pčele
Sevina štikla u guzu me pikla
Guzica – Bluzica

Oj joj, jipi a jej – je
Volim svoje male azeleje
Pasulj – Zelje
Kvariš mi veselje
Odi bre u Belje

Šubi du bap, pap, pap parap
Mani mi se krave dobiti ćeš ŠAP
Šije šeta
Mačka šeta
Kakva šteta
Jede mi se pašteta

Lazo, Lazo Bog te mazo
Ajd nabaci jedan sadomazo.
Oču s guza
Digla mi se bluza
Haljinica moja mala
Već bi ti se dala.

Sex, sex, sex
Keks, keks, keks

Ra ta ta tira
U dušu me dira
I ne da mi mira
A ja bi krumpira

Amerika- Krumpir

Podmaži ga
Može i sa soli
Samo ne daj
Da me guza boli

Oli, oli, oli, oli, oli
Škoro voli jesti poli
Malnar ima Noćnu Moru
Odoh gledat Noru Foru

Gruzija – Poguzija


Eto toliko za sada, imam osjećaj da ću danas napisati više od jednog posta.
A evo pustili mi Daniel i Charli Casha i Boy named Sue....
Pa di ćeš ljepše jutro :))))))))))))))))

Ajte bok, cmok, rok, vok, bok i sok.

- 07:46 - Komentari (16) - Isprintaj - #