One day I'm gonna grow wings https://blog.dnevnik.hr/isaka33

ponedjeljak, 16.11.2009.

Love is all around us


Danas je bio čudan dan. Jedan od onih dana kad se osjećam više Promatračem nego sudionikom životnih zbivanja.
Danas su svi moji prijatelji nekim čudom željeli čuti moj savjet i mišljenje.
"Kad ti uvijek imaš prave riječi" kažu mi i moram priznat da mi poprilično laskaju.

Kad savjetujem svoje prijatelje i obitelj uvijek si zvučim kao vrhunac inteligencije, razuma i empatije. S druge strane da si bar pola svojih savjeta primjenim na vlastiti život bila bih pravo čudo. Tako je to, savjete je lako davati, teško sam po njima živjeti.

Ali ajde, nešto sam malo marljivija po tom pitanju u zadnje vrijeme i poslušam onu Zdravorazumnu Sebe tu i tamo. Odolim nekim iskušenjima, propustim učiniti neku glupost i tako dalje i tako bliže nut

Postajem zrelija, ili jednostavno postajem lijenija za kompliciranje nekih stvari.
Shvatila sam da se naše želje, koliko god ponekad sulude bile, ne mijenjaju s godinama. Samo načini njihova ostvarivanja s godinama postaju zreliji i promišljeniji (bar kod nekih) haha.

Mislim da je Freud bio taj koji je iznio teoriju da postoje neke potisnute želje u nama, koje nosimo još od djetinjstva i zbog kojih, bez obzira koliko iracionalne i banalne bile, nismo nikad do kraja zadovoljni ako ih ne ostvarimo.

Vjerujem da ima nešto istine u tome. I da to donekle objašnjava zašto smo mi ljudi skloni ići u krajnosti zbog nečega naizgled nevažnog i nedostojnog.

Sve što radimo, sve što nas pokreće i jedini naš motiv na ovom svijetu jest da volimo i budemo voljeni. Koji god da primjer nađeš,kojeg god da čovjeka pokažeš...u svemu kao glavni pokretač leži neutaživa žeđ za ljubavlju. Čežnja, točnije.

Kažu da je božanska ljubav savršena i da čovjek cijeli život provede tražeći je u drugima ljudima. Da su sve naše ljubavi, svi njeni oblici, samo ovozemaljska utjeha i priprema za onu iskonsku.

Mi ljudi ne znamo voljeti bez posjedovanja. Naša ljubav je sebična ljubav.
To me često rastužuje iako sam i sama takva...

Umijeće voljenja, najvažnije je umijeće. Ljudi misle da tu ne mogu ništa mijenjati...ali to nije istina. Mijenjati sebe na bolje znači mijenjati i načine na koje voliš druge. To znači naučiti opraštati, naučiti puštati i voljeti bez posjedovanja.

Reci mi kako voliš i reći ću ti kakav si....cerek

P.S. posvećeno mojoj dobroj prijateljici koja zadnjih dana proživljava velike lekcije iz Umijeća voljenja smijeh

16.11.2009. u 22:51 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

:P

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr